משחק מס´ 4 בוורלד סיריז 2001

SlamminDino

New member
משחק מס´ 4 בוורלד סיריז 2001

יאנקיז מול הדאיימונדבאקס. אריזונה מובילה 2-1 בסדרה והמשחק הזה חובה בשביל היאנקיז שצריכים להשוות את הסדרה בבית. הפותחים שלנו למשחק הזה הם אורלנדו הרננדז ליאנקיז שיהיה מול קורט שילינג שבא אחריי 3 ימיי מנוחה ולאחר משחק שכבר זרק, הוא המשחק הראשון בה נצחה אריזונה. הקהל נורא מתרגש בניו יורק ומוכן למשימה-- לחזור לסדרה ולנצח. היום האחרון של אוקטובר הוא גם חג ליל כל הקדושים והקהל מצוייד בהתאם...
 

SlamminDino

New member
אורלנדו הרננדז מבסוט

אריזונה מגיעה למצב גדול כבר באינינג הראשון. הבסיסים מלאים והרננדז מצליח לצאת מהאינינגס כשמשיג את ה pop out הזה של סטיב פינלי מאריזונה. הרננדז מסתבך אבל יוצא מהאינינג בלי ראן אחד לחובתו.
 

SlamminDino

New member
וקורט שילינג מוכן לפעולה

יותר מדי קר בשביל שילינג? זה מה שהשלט מאחורה טוען לפחות. שילינד מוכן לפעול על שלושה ימיי מנוחה ביאנקי סטדיום ויודע שיצטרך לתת הופעה טובה מול אורלנדו הרננדז שיש לו הצלחה מרובה בפלייאוף.
 

SlamminDino

New member
שילינג מגיע חם

והוא יוצא מהאינינגס הראשון והשני בלי שום דבר מצד היאנקיז. המנוחה הקצרה יותר לא נראה שמשפיעה עליו.
 

SlamminDino

New member
ובינתיים- אורלנדו הרננדז

לא ממש מסתדר עם הקביעות של השופט. הוא גם לא שכח להגיד לו מה הוא חושב על זה כשרץ אל השופט אחריי זריקה וכמעט הלך איתו מכות. הרננדז מאוד עצבני וזה מוציא אותו מריכוז. בינתיים הוא מצליח לצאת מ Jams וגם אחריי האינינג השני הדאיימונדבאקס לא מקבלים ראנס. קורט שילינג כבר אמרנו שולט בעיניינים בשתיי האינינגס האלה.
 

SlamminDino

New member
שיין ספנסר עם המכה הגדולה

סולו הום ראן של ספנסר בחלק התחתון של האינינג השלישי נותן ליאנקס יתרון של 1-0 . What a Homer היה שלט בקהל עם תמונה של הומר סמפסון.
 

SlamminDino

New member
התגובה של אריזונה

והיא מגיעה עם סולו הום ראן של מארק גרייס הותיק. ההום ראן הזה באמת היה ארוך, ממש התלבש. מה שמצחיק זה שלפניי המשחק באימון החבטות גרייס העיף אחת ליציע והכדור פגע באוהד ופצע אותו. גרייס ממש לא הרגיש טוב לגביי זה וביקש שיתנצלו או יותר נכון יבקשו לשלומו. יכול להיות שהוא אפיל וניגש אליו בעצמו.... בכל מקרה-- 1-1 אחריי שתיי הום ראנס, אחד לכל קבוצה ואנחנו באינינג הרביעי.
 

SlamminDino

New member
טינו מחליק אבל עושה את המהלך

וזורק לבסיס ראשון לשרוף את קרייג קאונסול שמזיז את טוני וומאק לבסיס שלישי עם אאוט אחד באינינג החמישי. טוני וומאק ירוץ על ה Sac Fly וייפסל בבסיס הבית בזריקה טובה ומדוייקת של שיין ספנסר מהשדה השמאלי.
 

SlamminDino

New member
הטאג של פוסאדה

הזריקה של ספנסר וטוני וומאק בחוץ ב Home Plate!!! Inning over ואין עוד ראנס לחובת היאנקיז. עדיין 1-1!!
 

SlamminDino

New member
אריזונה עולה ליתרון 3-1 במשחק

בחלק העליון של האינינג השמיני אריזונה עולה ליתרון הזה. הראן השלישי מגיע הביתה וחורחה פוסאדה לא מצליח לשים את הטאג על הרץ מידר קאמינגס שמגיע הביתה ונותן יתרון של שתיי ראנס לאריזונה. בשלב הזה קורט שילינג יוצא מהמשחק ונכנס הפיצ´ר המחליף ביונג יונג קים שהוא גם הקלוזר של אריזונה. היאנקיז חייבים להשיג שתיי ראנס.
 

SlamminDino

New member
טינו עושה את זה!!!

שתיי אאוטס באינינג התשיעי וברני וויליאמס הרגע חוזר לספסל אחריי סטרייק אאוט פשוט מבייש. היאנקס נראים אוהדיי עצות מול הקוריאני של אריזונה. יתרון 3-1 בסדרה לאריזונה יהיה משמעותי מאוד וקשה יהיה לחזור מזה. טינו מרטינז עולה לחבוט כשפול אוניל על הבסיס הראשון. והנה זה בא!! זריקה ראשונה של קים, הנפה של טינו והכדור הזה עף, הוא ממשיך ללכת.. הקהל קם מהכסאות וכן!!! זה הום ראן גדול שמשווה את המשחק עם 2 אאוטס באינינג התשיעי. אף אחד לא זז לשום מקום!!! היאנקיז משווים את המשחק. שום דבר לא גמור כאן.
 

SlamminDino

New member
Tino, We love you!!

טינו מקבל את מה שמגיע לאיש שהחזיר את היאנקס לתמונה. ה Fly Ball הבא מתלווה בשאגות אדירות אבל נתפס על ידיי שחקן מאריזונה. הולכים לאקסטרה אינינגס.
 

SlamminDino

New member
קים לא מאמין..

אבל קורה!! צריך להמשיך הלאה. בוב ברנלי נותן את האות להמשיך עם קים לאינינג העשירי. מריאנו ריברה עולה מהבולפן של היאנקיז ומשיג את שלושת השרופים. אנחנו עכשיו בחלק התחתון של האינינג העשירי. קים נשאר על הגבעה לאריזונה.
 

SlamminDino

New member
אנחנו באינינג העשירי, 2 שרופים ו...

דרק ג´יטר עולה לחבוט. קים וג´יטר נכנסים לדו קרב. ג´יטר מצליח להשאר בחיים כמה פעמים עם פאול בולס. השעה היא 00:04 ואנחנו עכשיו במשחק הוורלד סיריז הראשון אי פעם ששוחק בחודש נובמבר והנה זה בא!! הזריקה של קים וג´יטר שם על זה את המחבט... הקהל שואג שאגה אדירה והכדור הזה הולך, נראה כמו שיש לו את זה... רג´י סאנדרס בשדה הימני רודף אחריו הוא קופץ אבל לא מגיע!! היאנקיז מנצחים!! היאנקיז משווים את הסדרה ל 2-2 !! פשוט טירוף!
 

SlamminDino

New member
מיסטר נובמבר!!

יש הום ראן!! יש נצחון ויש תקווה גדולה לאליפות!! דרק ג´יטר מרים את ידיו והסדרה הזאת הולכת להטוב מ 3!!
 

SlamminDino

New member
ג´יטר לתוך מעגל השמחה!

ובקפיצה הוא נוחת בהום פלייט. הקאמבק המצויין הוא רק הקדמה למה שהולך לקרות מחר. מייק מיוסינה פותח את המשחק החמישי ליאנקיז מול מיגל באטיסטה. היאנקיז מרגישים טוב שהם חזרו לסדרה. המשחק החמישי היה לא פחות מותח, תאמינו לי!
 

mont

New member
קח אתר עם טיפים

מצאתי דרך GOOOGLE מקום עם רשימה לש אתרים בנושאים שונים חפש TP BASEBALL ותלחץ על האתר הרבעי או החמשי שרשום בו גם אתרים בהסבר של המנוע למשל הנה אתר עם הסברי אימון לגבי כל אספקט במשחק זה יכול לעזור מאוד
 

mont

New member
סיפור נהדר יש עוד?

הרי ברור שלא חסר יש לך אולי סטסטיקה של המשחק עם כתבה של הניוטיימס מאותו יום למשל יכול להיות נפלא.
 
למעלה