LIRONSH100
New member
משחק חדש!
טוב היינו חייבות לפתוח היום הודעה חדשה- מה קרא לכולכן- לאן נעלמתן?? תראו אתמול רק אני ונוגה כתבנו פה!! אני רוצה לראות בכל ההודעות של סוף השבוע שגם אתן כתבתן.. טוב- אז המשחק החדש.. נוגה הביאה את זה ואני זו שמפרסמת את זה... (מישהי הולכת ללמוד מחר וזה לא אני מבין שתינו..) אז הינה ההסבר שנוגה נתנה למשחק "בטופיקס עכשיו פתחו "זהה את השיר, כל אחת נותנת שורה משיר והאחרות צריכות לזהות. אצלנו זה ילך יותר טוב אם פשוט מישהי תפתח הודעה עם 20 שורות וכל מי שיענה יצטרך לזהות כמה שיותר שירים" סבבה? טוב אז תתחילו... שמישהי תביא שיר...
טוב היינו חייבות לפתוח היום הודעה חדשה- מה קרא לכולכן- לאן נעלמתן?? תראו אתמול רק אני ונוגה כתבנו פה!! אני רוצה לראות בכל ההודעות של סוף השבוע שגם אתן כתבתן.. טוב- אז המשחק החדש.. נוגה הביאה את זה ואני זו שמפרסמת את זה... (מישהי הולכת ללמוד מחר וזה לא אני מבין שתינו..) אז הינה ההסבר שנוגה נתנה למשחק "בטופיקס עכשיו פתחו "זהה את השיר, כל אחת נותנת שורה משיר והאחרות צריכות לזהות. אצלנו זה ילך יותר טוב אם פשוט מישהי תפתח הודעה עם 20 שורות וכל מי שיענה יצטרך לזהות כמה שיותר שירים" סבבה? טוב אז תתחילו... שמישהי תביא שיר...