משחק חדש! מעלית הזמן

ellendili

New member
זה לא עמוק...

היא רק רוצה לגרור אותו לחדר ולבצע בו את זממה

לא, סתם... נו כן זה קצת OOC...
 

pennylane11

New member
וזה מוקדש לאלה
(
לפינאלה)

הוא יושב עכשיו ומסתכל על תמונות ישנות. הוא עושה את זה כמעט כל הזמן, למען האמת, והוא בטוח שהיא לא שמה לב. לא משנה כמה אנשים היו איתו, לא משנה כמה חיבקו ואהבו, מאז אותה התרסקות מטוס לפני עשר שנים, מארק סלואן הוא לא אותו אדם, והוא תמיד מרגיש בודד. הוא נשוי עכשיו לג'וליה, ויש להם שני ילדים, לסופיה יש אחות ואח. לפעמים היא חושבת שהוא באמת מאושר, אבל רגעים כאלה הם נדירים.
זה יום ההולדת שלה, הוא חושב. היא לא הפסיקה לדבר על כמה שהיא אוהבת מסיבות הפתעה, אבל עדיין הייתה קצת מופתעת כשפתחה את הדלת אותו ערב. וזה, זה היום בו היא ניתחה בפעם הראשונה. הוא לא יודע ממתי התמונות או מי צילם אותן, אבל זה לא באמת משנה. הוא לא אדם רגשני מדי, אבל הוא מוכן להיאחז בכל שבריר זיכרון שלו ממנה. עוד תמונה, תאריך שרירותי בפינה הימנית התחתונה שלה. זה היה סתם יום, אבל כל יום היה מיוחד כשהוא היה איתה. הוא כבר למד להחזיק את עצמו, והוא יודע לבכות רק כשלא רואים, אבל גם את זה הוא לא מרשה לעצמו לעשות יותר מדי.
הוא ראה את מרדית' ודרק כמה פעמים מאז, ואת אריזונה וקאלי שלוש פעמים בשבוע, כשהן מביאות את סופיה. הוא הפסיק לנתח, ואחרי כמה חודשים של אבטלה החליט, בעזרתה, בתמיכתה, ואפילו קצת בדחיפתה של ג'וליה לנתב את הרגשות שלו לצורכי עבודה ולשקם נפגעים של התרסקויות מטוסים ותאונות. העבודה עוזרת לו, לפעמים, והוא מרגיש טוב יותר בזמן האחרון.
הוא סוגר את האלבום הכהה ומחזיר אותו לארון. קצת אבק נכנס לעיניים שלו, אבל הוא למד להתעלם מזה אחרי כמה פעמים. הוא בטוח שהיא לא שמה לב, אבל ג'וליה יודעת, והיא תמיד תדע. אולי הוא אוהב אותה, סביר שהוא אוהב אותה, אבל מה שיש להם לעולם לא ישתווה למה שהיה לו וללקסי. הרגעים הנדירים בהם הוא מאושר הם אלו בהם הוא מסתכל על התמונות המאובקות באלבום, מחייך לכמה רגעים, ומקווה שיום אחד הוא יזכה לראות אותה שוב. הרגעים הנדירים בהם הוא מאושר, הם אלו בהם הוא מרשה לעצמו להתגעגע אליה באמת.
 

ellendili

New member


אני שונאת אותך.
איך אפשר בכלל להשוות את זה לגיבוב קיטש שני כתבתי.
את מעולה. תודה!
 

Cordillia

New member
אוי, מעין


את כותבת נפלא ונוגע ללב.
מתי תכתבי שיפ קטניס-גייל?
 

ellendili

New member
שום קטניס-גייל!

את תסיחי את דעתה מהאנטומיה!
(מעין, מתי תכתבי טיריון/כל דמות אחרת. העיקר טיריון
)
 
למעלה