פרקי החטיפה של ריד
כי הם היו עשויים טוב יותר, הסיום לא היה מאכזב (לפחות אותי, הסיבה לפסיכופטיות בפרקי הפישר קינג הייתה קצת משעממת), כי סוף סוף ראינו שמי ששיחק בדוסון קריק יכול להפגין כישורי משחק לא רעים בניגוד לאנשים אחרים שהשתתפו שם (אהם *הולמס*). שאלת המאה: ריד לוקח סמים או ריד הילד הטוב ?