משחק השירים בון ג'ובי

msh196

New member
משחק השירים בון ג'ובי

אז בהשראת משחק התמונות החלטתי לעשות משחק שירים רני אתן כאן את השורות של השיר ואתם צריכים להשלים את השורה החסרה
 

msh196

New member
אה כן ושכחתי

חלק מהמשחק יהיה שורה משיר ותם צריכים לנחש איזה שיר זה
 

archer girl

New member
רגע אז לא הבנתי :X../images/Emo79.gif

חלק מהשורות אנחנו צריכים להגיד את שם השיר, חלק להשלים את השורה הבאה וחלק להשלים מילה בשורה? :X את יכולה בבקשה להסביר מה זה מה?
 

msh196

New member
אני אסביר

רוב השירים זו שורה שלקוחה מהשיר וצריך לומר איזה שיר זה חלק מהשירים יש מילה חסרה ויש קו שצריך להשלים את המילה החסרה
 

msh196

New member
../images/Emo221.gif 1 ../images/Emo221.gif

"I want to take my horse and ride him off this merry-go-round" מאיזה שיר השורה הזו לקוחה
 

msh196

New member
../images/Emo221.gif 2 ../images/Emo221.gif

"When she throws me a smile it's like fire in the rain"
 

msh196

New member
../images/Emo221.gif 3../images/Emo221.gif

"Your conscience is all you can take to the grave"
 

msh196

New member
../images/Emo221.gif 4../images/Emo221.gif

"I wanna know the danger of a kiss at midnight"
 

msh196

New member
../images/Emo221.gif 5../images/Emo221.gif

"They ask what I want written on the gravestone where I'll lie, tell them it's just my bones that died there so save the tears they'll cry. 'Cause my spirit is still riding somewhere's in this night and it's these three words that come to me as I kiss this world goodbye.."
 

msh196

New member
../images/Emo221.gif 6../images/Emo221.gif

"As I dream about movies they won't make of me when I'm dead"
 
למעלה