משחק הפנטזיה בחסות TRELOCK

משחק הפנטזיה בחסות TRELOCK

באיחור מה בגלל החגים ורוכב ישראל הגיע הזמן לפרסם את תוצאות משחק הפנטזיה אחרי המרוצים בציריך ובפריס-טורס. שימו לב שנכון לרגע זה הניקוד של לנדיס עדיין מופיע בטבלה, במידה והטבלה הרשמית באתר הפרו טור לא תשתנה בימים הקרובים (העונה מסתיימת בשבת בלומברדיה) יימחק הניקוד של לנדיס.
 
מרוץ אחרון של העונה-לומברדיה

ביום שבת ייצא לדרך המרוץ האחרון של עונת הפרו-טור, מרוץ עלי השלכת-הג'ירו לומברדיה. שידור ישיר ביורוספורט בשעה 14:00 (60 דקות שידור).
 
יחס הימורים

מתוך יוניבט בטיני- 1:5 רבלין- 1:5.5 די לוקה 1:8.5 ואלוורדה 1:8.5 סאנצ'ז 1:9 פוזאטו 1:17 בוכארט 1:17 שלק 1:18 ווגמן 1:18 סלסטינו 1:20 פאוליני 1:20
 
המון שמות מסקרנים: John Gadret

מ AG2R: האיש שמסקרן אותי יותר מכל, נפצע פציעה לא קלה ועתה הוא חוזר-אעקוב אחריו בשקיקה. Fumiyuki Beppu - הרכש היפני, יהיה מעניין לראותו בפעולה במירוץ פרו-טור חשוב שכזה. Vincenzo Nibali -הצעיר והמתפתח במהירות להיות רוכב של 20 הגדולים, תמיד מעניין ומסקרן. איגור אנטון וסמואל סנשז מאסקלטל- אני מקווה שימשיכו את המומנטום של ההצלחות האחרונות, ויביאו באמתחתם סיום-עונה שמח לקבוצה. Fränk Schleck -מעניין לראותו בשלב זה של העונה. Emanuele Sella החביב שאני מקווה שיפציץ כהוגן ב"מדונה דה-ג'יזאלו". דיוויד מילר,וואלוורדה, קאדל אוונס, פטריק סינקביץ' וברנארד קוהל, בקיצור- צפוי מירוץ מרתק במיוחד. אה...וההימור שלי: סמואל סאנשז'!!!
 

natibergman

New member
כפי שציינו מסתיים בצורה צורמת קצת

בטיני הודיע שמבחינת הפלוטון מגיע לוולורדה הכבוד בו הוא זכה בלי קשר להשתתפותו או לא. תגובת ה-RCS היא שהם שמים עליו קצוץ כי זו תחרות בת 100 וההפסד כולו שלו שהוא לא משתתף... די מצחיק שהרוכבים מוצאים את עצמם במאבקים פנימיים בין ה-UCI למארגני שלושת הגרנד טורים שבאמתחתם עוד כמה תחרויות חשובות. כביסה מלוכלכת צריכה להיות מכובסת במשרדים בז'נבה ולא על גב הרוכבים. יחד עם שערוריות הסמים הענף פשוט מגעיל את הת_ת. אם זו הסיבה האמיתית שוולורדה לא משתתף זו בושה גדולה. איבן באסו דיבר עם ריס...והחליט לא להשתתף בתחרות. הוא ניצל את ההזדמנות להכחיש כל קשר לפוארטו. נקווה שבטיני ימתיק את הגלולה המרה עם איזה נצחון בסגנון איטלקי חצוף או שגם די לוקה יעשה משהו במדונה דל גיזלו.
 
וואלוורדה זינק הבוקר למירוץ והוא

אכן משתתף, הרבה בגלל הלחץ שהפעיל בטיני בתמיכת כל הרוכבים, בעניין חולצת הפרו-טור של ואלוורדה.
 
מירוץ לומברדיה ישודר בFR2 ב14:50

לפני השידור ביורוספורט שיתחיל ב16:00
 
בטיני המלך!!

חולצת הקשת או לא חולצת הקשת, פאולו בטיני אף לא ישתנה. בטיני תקף והחליט לפרק את הדבוקה. עם בטיני נמצאים: רבלין, די לוקה, בוכארט ושלק. סאנצ'ז וריקו היו איתו אבל לא החזיקו מעמד.
 
הקסדה של בטיני מדהימה

חומר לאספנים, בפעם הקודמת לא ראיתי את צבעי הדגל האיטלקי (בטיני אלוף איטליה), אבל בחלק האחורי של הקסדה יש גם הצבעים האלו, בנוסף לזהב האולימפי ולצבעי הקשת של אלוף העולם.
 

natibergman

New member
כמו תסריט שנכתב מראש...

ואף אחד לא יכול לעשות כלום... בטיני היה כתוב כמנצח - הקלילות בעליות כאילו הן מישור... ואז הרכיבה לקו הסיום. ענק!!!
 
איך אפשר להשאר אדיש......

פאולו בטיני, החומר שממנו בנויים אגדות, רוכב כשרוחו של אחיו אופפת אותו ומנצח נצחון מדהים. הוא פורץ בבכי וכולנו יודעים למה, וכולנו משתתפים בצערו, וכולנו אוהבים אותו......
 
הניצחון בשביל אחיו ../images/Emo16.gif

תצוגה מדהימה ומרגשת של אחד הרוכבים הגדולים בהיסטוריה. הרוכב המרגש ביותר בפלוטון המקצועני, שבוע אחרי מותו הטרגי של אחיו, פאולו עושה את הדבר שהוא עושה הכי טוב בעולם-מנצח מרוצי אופניים. אני יושב ובוכה כמו ילד קטן מול הטלוויזיה.
 
../images/Emo7.gifאיני בוכה בסרטים, אבל הפעם...

כזאת התרגשות, כזו עצמה גופנית-רוחנית-נפשית של אדם קטן קומה ועצום אישיות! רכיבה היפר אינטילגנטית של בטיני, קריאת מירוץ וביצוע בשטח ברמה גאונית. הסיום הדרמטי, עם ההצבעה בשתי ידיים למעלה, אל אחיו...החיבוק שלו את אחיינו... זולגות הדמעות מעצמן...
 
דרך אגב ראיתם את הפרצוף הסובל

של פביו ווגמן מגרולשטיינר? לא חשבתי שמישהו יכול לחקות אותי בדייקנות כזו.......
 
למעלה