משחק בבר - חלק 1

משחק בבר - חלק 1

נפגשנו בבר הקבוע שלי. אני הקדמתי כי כבר הייתי בסביבה וחברה שלי הבריזה (התירוץ הרשמי- כאבי מחזור. בפועל- בעלה חשב שאני השפעה רעה ועיקם פרצוף),
הם שתו קצת. גיל העשרים כבר מאחוריהם מותיר את הפוזה ומתווה בילוי יחסית סולידי פלוס מעט שיכר לזכר הימים הטובים של הצבא.
התבוננתי בהם, הם ישבו קרוב כך שגם יכולתי לשמוע ולהבין מי הן הנפשות הפועלות.

היה שם אריק אחד. גבוה, מגודל, הגיע לפי הלבוש ישר מהעבודה. היה עייף המסכן. ובעיקר מה שהצלחתי לראות זה את ידיו מסבות על ראשו בתנועות כבדות בין הרמה להרמה של חצי הגינס לפיו. על אצבעו לא הייתה טבעת. זה לא אומר כלום.
תומר, היה זה שדיבר שם הכי הרבה והיה הנפש החיה ויוזם הפגישה כנראה. מנהל מכירות ההימור שלי.
כולו מלוקק ומתוקתק ובעיקר לא סותם את הפה לרגע. דמיינתי כמה מרושעת הייתי נהיית אם רק היה מזדמן לי הקורבן לדייט...
יש אגואים שזו פשוט מצווה לדרוס. לא ישכנעו אותי אחרת.
השווה יותר היה יואב. היו לו העיניים ערניות ובהירות שברקו על רקע עורו השזוף. הוא עבר בבית לפני. הריח מכיוונו הסגיר את האפטרשייב החמצמץ שהתיז על עצמו בנדיבות אחרי המקלחת. הוא לא דיבר יותר מדי אבל בהחלט היה קשוב לשיחה ועקץ בקטנות את המלוקק- מה שאוטומטית הקנה לו נקודות זכות . המבט שלו ריצד על פני יושבות הבר.

עשיתי לי ספירת מלאי קטנה. אחד עייף, שני קשקשן ואחד חתיך הורס. אוקיי. אני יכולה לעבוד עם זה.

סיימתי בלגימה ארוכה וזריזה את הגולדסטאר שלי וסימנתי לברמן שהכרתי היטב להתקרב. הוא כבר הכיר את השטויות שלי.
לחשתי לו באוזן והזמנתי 4 צ'ייסרים בארבע קטגוריות מחירים שונות. מהוויסקי הזבלי ביותר ועד היקר ביותר שהיה בבר. את היקר ביותר ביקשתי שיניח לידי.
ואת השלושה הנותרים שיניח לידם וייתן להם פתק עם הנחיות משחק שרשמתי על מפית.

"אריק, תומר ויואב,
הבלונדינית משמאלכם עם הצ'ייסר זו אני- לילי.
תעשו יפה שלום.
הברמן הביא לכם עכשיו 3 צ'ייסרים (על חשבוני) בשלוש קטגוריות מחיר שונות.
מי שיושיט את ידו ליקר יותר ביניהם יהיה ראשון. "
 
משחק בבר - חלק 2

קיבלנו ארבעתנו את הצ'ייסרים מידיו של הברמן. הם קיבלו גם את המפית המדוברת וכצפוי תומר הקריא.
שלושת המבטים הופנו לעברי באחת כנראה כשהגיעו למשפט בו הצגתי את עצמי. שלושתם השהו עליי את המבט. הם היו שבעי רצון.
חייכתי אליהם, הרמתי את הצ'ייסר שלי ואמרתי "לחיי" בולעת את המם הסופית הסטנדרטית.

החבר'ה רוקנו את הנוזל לפיותיהם, ואז ראיתי את הברמן מתקרב ליואב ומודיע לו שהוא בחר לעצמו את היקר ביותר ולכן הוא הזוכה. הוא קיבל טפיחה מהעייף על הגב.
"התחתונים ממש מפריעים ללילי" לחש הברמן לעייף.
"היא מבקשת שתיגש בלי לעורר מהומות ותמשוך אותם למטה ותן אותם ליואב".

יואב התבונן בי. לא מבין. הוא הרי היה אמור להיות הזוכה של הערב. אריק קם ונעמד מאחוריי. הוא היה נראה הרבה יותר ערני לפתע. הפאב היה חשוך יחסית והומה ולכן עת נצמד אליי, הדבר לא גרר יותר מדי מבטים. הוא חיבק אותי מאחורה מרגישה את הבל פיו על עורפי ובעודו מסתיר את הישבן שלי משך למטה את התחתונים, הפיל את התיק שלי למטה, התנצל ורכן לשחרר רגל רגל שלי מתחתוני הסאטן הסגולים. כשקם הסתיר אותי בשנית ונתן משיכה לחצאית. נשוי לגמרי, אמרתי לעצמי. לפי המכניות במגע. האיש הזה גם שוטף כלים, מחתל תינוקות ואם צריך גם מוריד במגבון איפור לאשתו לפני השינה. החלטתי שגם הוא קצת מוצא חן בעיניי.

אריק מולל את התחתונים לכדי גוש בד וסגר אותם באגרופו והגיש ליואב שפרס אותם על ברכיו הביט בהם לשנייה, ודחף אותם לכיס הקדמי של הג'ינס.
הזמנתי לי גולדסטאר נוסף ושתיתי לאט. החבר'ה לא חזרו לשיחתם. מבטם לא ניתק ממני. לקחתי את הזמן שלי, נהנית מיחס המלכות שקיבלתי. עברו עשרים דקות וברגע שהבנתי שהחברים מתחילים לשוב לענייניים של עצמם, ביקשתי סבב נוסף זהה מהברמן. יואב כצפוי שוב שתה את היקר מבין השלושה. כשרון טבעי (וגם רמאות) כי ביקשתי מהברמן שיהי מה- יואב תמיד זוכה. חוק.

הברמן ניגש לקשקשן ואמר לו "יואב זכה. לילי אומרת שהתנועה לשחרור האישה היא להוריד חזייה. תוריד לה אותה, תקפל לשניים ותן ליואב."
תומר צעד אליי מלא פאסון. איזו טעות טקטית מצדי, חשבתי . התרנגול השחצן הזה עוד ישאיר אותי ערומה פה מול כל הפאב. אני לא אוכל לדרוך פה יותר לעולם...
הוא נעמד מאחוריי והרים לי את החלק האחורי של החולצה, חושף את הגב שלי. "זריז" סיננתי לעברו קצת מבוישת.
הוא ניסה עם יד אחת. הדביל והסתבך. שלחתי יד אחת ופתחתי בשבילו. הוא חילץ את השאר בתנועות גסות.
תומר זיון חד פעמי נצחי, שערתי. נגעת-נסעת.
את הדרך חזרה לחבריו הוא עשה כשהוא מנופף בחזייה לכל עבר. הלחיים שלי בערו מבושה. יואב חטף לו את החזיה מהיד מהר ככל שהצליח. שם קאפ בתוך קאפ והשחיל אותה על כיסא הבר מתחת לישבן שלו ושחרר לי חיוך הורס, כמו מתנצל בשם חברו האידיוט.

ישבתי בבר כולי מאווררת מתחת לחצאית הקצרה ולחולצה. הפטמות שלי התקשו וגרדו את האריג של החולצה הדקה. התחת שלי נדבק לכסא הבר המרופד עור.
המשחקון הזה בהחלט הרטיב אותי. הזמנתי 2 שוטים עם קרח של ויסקי טוב וביקשתי מהברמן שיביא אותם לקשקשן ולעייף.
השוטים הגיעו, מלאים גבוה מהרגיל. מפרגן לי זיון ארוך הברמן, חשבתי לי.

קמתי ונעמדתי בין השלישייה וכעת יכולתי לראות את שלושתם ממש מקרוב. הושטתי יד ליואב והקמתי אותו מהכסא. הוא דחף לי את החצאית קצת למטה. כמו שומר על צניעותי. הובלתי אותו לשירותים. הוא הלך אחרי אחוז בידי, מפלסים את דרכנו בין האנשים בין שולחנות הפאב. מזל שלא היה תור.
הייתה לי דקת התמהמהות מול החלוקה לשירותי גברים ונשים אבל החלטתי שאם כבר אז כבר, ונכנסנו לתא בשירותי הגברים.
השארתי פתוח.
 
משחק בבר - חלק 3

בתא- הוא הושיט לי שוב את ידו ללחיצת יד. "את יודעת איך קוראים לי, אבל רק לשם כללי הטקס..."
דחפתי את אצבעותיו שהושטו אליי ללחיצה רשמית לתוך פי, יונקת אותן בסבלנות, משהה את המבט שלי מחויך ופלרטטני ישירות בעיניו.
אחרי שאצבעותיו היו רטובות לשבעות רצוני הנחתי אותן על הפטמות שלי. החולצה הלבנה הורטבה מהרוק וסימנה היטב את הפטמות הקשיחות מבעד.
הוא מולל דרך הבד את הפטמות והרטיב בלשונו עוד, עד ספיגה. נצמדתי אליו, משכתי את החצאית מטה וביד אחת סילקתי מעליי את החולצה.
עמדתי מולו ערומה. הוא סרק אותי. הזין שלו עמד חזק בג'ינס.

"עכשיו, לך תקרא לאריק ובנץ" אמרתי לו. ושיביאו איתם את השוטים. נצמדתי לקיר השירותים מפנה לו את התחת.

הוא פער את פיו, כמו מנסה להוציא מילה וחזר בעדו. חייכתי אליך חיוך מעודד. הוא יצא לקרוא להם.

הם נכנסו לשירותי הגברים, היינו שם כעת רק ארבעתנו.
אריק, המגודל יותר מבין השלושה ומסתבר בעל הטקט המפותח יותר שאל אותי אם אני שיכורה, ואם אני רוצה שיחזיר אותי הביתה.
"גרה שש דקות הליכה מפה" השבתי ונתתי בו מבט מצמית ומפוקס, המבטל כל אופציה לשכרות. הוא התרצה ונשען בכובד משקלו על דלת חדר השירותים- חוסם אותה.
הוא היה הדורמן.
הקשקשן היה המום לחלוטין והזיע. הזין שלו עמד בטירוף, כלוא בג'ינס. הוא היה קרוב אלי מדי ודחפתי אותו קלות כך שיישען על הכיור וייתן לנו ספייס שגם ככה לא היה שם יותר מדי.

הפשטתי את יואב, חושפת בטן מושלמת עם פלומת שיער עדינה, ובוקסר אפור צמוד שעוטר בנקודה רטובה ודביקה במרכזו.
הנחתי את שתי ידיי על כתפיו מחממת אותו מעט ומייצבת אותו, אומדת את הגוף שלו היטב לטובת פנטזיות האונות הבאות. אני אוהבת לזכור היטב את הפרטים. זה מקל עליי לפנטז.
הוא עמד שם כמה רגעים כחומר ביד היוצר, ואז כופף את מרפקיי תפס אותי בכפות ידיו הגדולות בצידי הפנים והדביק אותי בדחיקה לקיר מנשק אותי בלהט מיצי ונמרץ. חילצתי את לשוני מפיו, אלוהים יודע כעבור כמה זמן והתחלתי ללקק אותו משקע הצוואר כלפי מטה, מפלרטטת עם הרעיון של להתקרב למפשעתו אבל נוגעת בקצה לשוני-לא נוגעת.
הקשקשן התקרב, נעמד מאחוריי, תפס לי בקוקו ופרגן ליואב בהחזקת ראשי ממש על הזין שלו- כמו חונק אותי עליו בכוח.
מצצתי ליואב חזק בזמן שתומר מכוון את קצב העלייה והירידה על הזין, נותן לחברו שירות.
יואב עמד לגמור, הרגשתי אותו מתקשח כולו ושועט קדימה עם פלג גופו התחתון כלפי פי הספוג. הדפסתי אחורה את הקשקשן ויואב נשאר עומד ומבולבל, ראיתי שמכנסיו של אריק פתוחים, והוא מחזיק את הזין הגדול שלו בידו ומשפשף אותו בזמן שהתבונן.

טרקתי את קרש האסלה בתא השירותים האמצעי והסרתי מתומר את החולצה ביד אחת. את חולצתו הנחתי על מכסה האסלה לטובת היגיינה בסיסית והושבתי את יואב על החולצה. לקחתי שלוק מכוס הויסקי של הקשקשן והקפאתי את לשוני בקוביית הקרח שהחלה להתמוסס בנוזל, התיישבתי על הברכיים ועברתי בלשוני הקפואה והשורפת מהוויסקי כמו מחטאה את יואב מהביצים ששאבתי פנימה ועד כיפת הזין.

פסקתי עליו את הרגליים והוא טמן את פניו בחזה שלי תוך שהוא יונק ושואב, מוצץ ונושך אותם מבליע קולות מסגירים רק במאמץ.
המבט שלו היה מוכן, הכנסתי שתי אצבעות לתוך הוויסקי וטפטפתי לו על כיפת הזין ונדחפתי עליו טיפונת מכניסה רק את כיפת הזין הצורבת שלו לפתח הכוס. נשארתי ככה מרגישה את הבערה בפנים מחזיקה את עצמי באמצעות שרירי הרגליים כמו בסקוואט.
המבט של יואב היה המום ומיואש, כל גופו היה דרוך ומוכן להעלות ולהוריד אותי על הזין שלו במרץ, בחייתיות, בלי רסן עד לפורקן. לא היה לו את העונג עדיין. ביקשתי מתומר להחליף את אריק בשמירה על הדלת. הוא ביצע בפרצוף חמוץ. אריק התקרב ונעמד מאחוריי מעסה את שכמותיי חזק ומיומן. הרטבתי את אצבעותיי בפיו של יואב והשחלתי את ידי מאחור להרטיב את הזין של אריק שפעם לי ביד כולו לח ומוכן. אריק הבין וירק גם הוא על ידו וסיכך את כיפת הזין שלו היטב.
הוא הכניס בין פלחי הישבן שלי רק את כיפת הזין בעדינות גמורה. שתי כיפות הזין היו בפנים אחת מקדימה ואחת מאחורה תוך ששרירי הירכיים שלי החלו לרעוד, מחזיקים את הסיפור הזה רק במאמץ פיזי של איזון עדין שעמד להישבר.

נשברתי. דחפתי את צווארו של יואב אחורה והתיישבתי לו על הזין מחדירה אותו עמוק פנימה.
אריק סובב את כיפת הזין שלו בתחת שלי בעדינות גמורה, רק מעסה ולא מזיין. מכבד את כללי המשחק ומוקיר תודה בכלל על זה שהמקובלים בשכבה הזמינו אותו להשתתף בערב הכיתה.
התחושה של עיסוי התחת והנשימות הכבדות של אריק מאחורי עורפי, והזין השווה והיציב של יואב שנדחק פנימה והחוצה במהירות פרועה הגמירו אותי תוך כמה דקות. יואב סימן לתומר לקרב אליו את מכנסיי הגי'ינס שלו וכשזה קרב אותם אליו, שלף מתוכם את התחתונים הרטובים שלי שנחו בכיסו ותחב אותם לפי מבליע את צעקות הגמירה שלי. גמרתי רועדת ומותשת כל פניי רטובות מזיעה. יואב נתן לי רגע לנוח בעוד אריק עיסה את גבי התחתון. הסדרתי את הנשימה והבטתי על יואב ואמרתי במעט הכוח שהצלחתי לגייס "בשלוש שלי שניכם ביחד עד הסוף, חזק. עד שתתפוצצו".

1
2
3

אאוץ'ץץץץץץץץץץץץ' !!!

הם דייקו בתזמון כמו צוות חיילים מיומן המשתטח בנפילת רימון בשטח. חפרו בי בתיאום חדירות ארוכות, חזקות, בוטשים וכותשים אותי מבפנים. שניהם החלו לרעוד יחד והציפו את כולי סימולטנית. התרסקתי. ראיתי כוכבים. כשיצאו מתוכי הרגשתי ריקה כמו שמעולם לא הרגשתי.
אריק הצמיד אותי אליו סופח את נשימותיי הכבדות על חזהו.

יואב לקח פיקוד והתלבש ראשון וסינן לקשקשן שעמד המום וקפוא, מיובש, לא מנוצל. מרוסק לפירורים:

"עכשיו תשטוף אותה, ותלביש אותה, סדר לה את השיער", אני יוצא ומזמין לכולנו עוד סבב וויסקי ומשהו לאכול.
 

Maja the Naked

New member
זה הסוף???

או שיש עוד חלק?

אני לא זוכרת כבר הרבה זמן שפע כזה של סיפורים מיוחדים כאן בפורום,
איזה כיף.
 

Maja the Naked

New member
האמת, סוף מוזר קצת...

מה הקטע עם ה"תשטוף אותה, תלביש אותה" וכו'...
במשך כל הסיפור היה נראה שהשליטה בידיה, עד כמה שזה אפשרי בסיטואציה של אשה-אחת-עם-שלושה-גברים-שיכורים-בתא-השירותים,
אבל הסוף הזה... כאילו היא הפכה מה-חרמנית-המשועממת-הצינית (הדמות שאת כל כך מיטיבה לכתוב) לסמרטוט חסר אונים שצריכה עזרה סיעודית?
 
היי maja

מכבדת לגמרי את הביקורת ומעריכה.
כעקרון ההשפלה היא של תומר הקשקשן שחוץ מלסדר את לילי לא קיבל כלום.
כיוון נוסף הוא שהבחורה הרגע אחרי שזיינו אותה מכל כיוון באמת קיבלה את הכאפה שלה והתרסקה.
יש גבול לכמה הצגות ניתן לעשות כשאת מוגמרת ככה (לדעתי לפחות).
אישית, בעיניי שליטה היא לעולם לא אבסולוטית ושליטה טובה בעיני, מגרה באמת היא כזו שסודקת גם את השולט.
 

Maja the Naked

New member
מהבחינה הזאת את כמובן צודקת


 

nasooyy

New member
משחק משובח!

ו...תרשמי זכויות יוצרים, לפני שאיזה מפיק יפני יקח את הרעיון ויעשה מזה שעשועון טיפוסי בטלויזיה היפנית...
(-;
 
למעלה