משחקי שישי בלילה בNBA, תשעה משחקים, ההימורים:

  • פותח הנושא cache
  • פורסם בתאריך

chaiel

New member
סורי...

פשוט זה נראלי מפגר שיהיו לי יומיים של הימורים ואז חודשיים בלי... אם אני יחזור שעוד תהיה העונה לחודש האחרון אני מבטיח לחזור ולהשתתף!!!!
(אינשאללה!) תודה..
 

עמית123

New member
מהמר ושואל

אפשר להמר רק על חלק מהמשחקים? 1) טורונטו-לייקרס: משחק מעניין שאני הולך לראות ממש עכשיו בשידור חי. לדעתי בוש וחבריו הולכים לחגוג על קובי העייף מאתמול והאופורי מהיום. 2) פילי-מג'יק: אורלנדו בקלות יחסית. 3) אינדיאנה-יוסטון: משחק מעניין. אינדי כנראה ייקחו עם הביתיות אבל יהיה קשה נגד יאו ללא JO. 4) וואשינגטון-יוטה: יוטה בגלל שבאטלר ודניאלס בספק למשחק. 5) סאקרמנטו-הורנטס: הורנטס טובים מדי מכדי להפסיד פעמיים ברצף לקבוצות הזוטרות יחסית במערב. 6) ווריורס-שארלוט: גולדן סטייט ירוצו וירוצו ואמורים למחוץ את שארלוט הלא יציבה. 7) מינסוטה-קליפרס: מינסוטה אמורים לקחת בבית. 8) מיאמי-ג'רזי: וויד כנראה ישחק למרות השפעת. אבל העליבות של מיאמי לא תספיק אפילו מול גרז'י. ניצחון לקידס. 9) פורטלנד-ניקס: נצחון לניקס. רוי בספק למשחק ולא נגע בכדור מהמשחק הקודם למעשה עקב פציעת כף יד. בניקס מנשבת רוח חדשה ואני מאמין שבמשחק צמוד הם יכולים לעשות הפתעה.
 

Oxycodone

New member
איך אתה רואה ?

ב sopcast הצלחתי לקלוט רק שידור סיני של יוסטון - אינדיאנה , לא מצליח לקלוט את הלייקרס
 
הניקס בדרך הנכונה

גולדן סטייט זוטרים?
טוב, הכל יחסי, אבל במערב יש חדש, הכל מאוד צפוף שם במקומות 4-10 לשאלתך, אי אפשר להמר על חלק מהמשחקים ומדוע תרצה לעשות מעשה שכזה? השעה היתה כמעט שתיים כששלחת את ההודעה. אם אתה מתכוון לאיחור בלית ברירה, הרי שאפשר להמר רק על משחקים שהזברה עדיין לא השליכה בהם את הגומי הכתום למעלה (tip off)
 

cache

New member
4/9 ועדת חקירה להנהלה

מאז תחילת המשחק ההנהלה לא בפורמה. ההנהלה עורכת בדק בית רציני, מינתי ועדה שתסדוק את הימוריה המשונים של ההנהלה. תוצאות ועדת וינוגראנביאיי יפורסמו בימים הקרובים. יום טוב, שבת שטוף שמש, בהצלחה לשחר פאר, חבל שאי אפשר לראות את הכדור (פרט שולי). ההנהלה
 
למעלה