למרות שבלופ והארנב הסבירו טוב,
אני אחדד, שרשור, או פתיל אם תרצה זה ההודעות בדף. כל פתיל מתחיל בהודעה ראשית (מסומנת בעיגול כתום) אם תלחץ "הוספת תגובה" מתחת לאותה הודעה ההודעה שלך תופיע עם עיגול כחול או ריק ליד (כחול זה עם תוכן, ריק זה הודעה ללא תוכן) ותופיע מתחת להודעה שלה הוספת את התגובה, וכן הלאה (בצורת מדרגות) אם תלחץ על "הוספת הודעה" שנמצאת בראש הפורום, אתה תפתח הודעה חדשה (עיגול כתום) מספר הודעות ראשיות בעמוד (פתילים/שרשורים/עיגולים כתומים) הוא כ15. עכשיו, בנוגע לשרשור נכון. שרשור נכון הוא ללחוץ הוספת תגובה להודעה אליה אתה רוצה להגיב ולא להודעה האחרונה או הראשונה בפתיל (אלא אם כן אליהן אתה רוצה להגיב). שרשור נכון הוא לא לפתוח הודעה ראשית חדשה כדי לענות על שאלה מפתיל אחר. שרשור נכון (או למעשה איסור בפורום) הוא לפתוח הודעות ראשיות סתמיות שדוחפות לעמודים הבאים דיונים ענייניים. הוספת הודעה לפתיל נקרא שרשור. בתור מנהל, אני יכול לקחת הודעה ראשית ששמת ולצרף אותה כאילו הוספה כתגובה להודעה אחרת, למרות שלצערי אני לא יכול לעשות ההיפך. ממה שראיתי אותך עד כה בפורום, קלטת את עניין השרשור בלי שאף אחד יסביר לך.