משחקי הלילה

OrEl74

Well-known member
מנהל
סן אנטוניו מנצחים 92:87, פיניקס בחוץ!

עד אמצע הרבע הרביעי פיניקס עוד הובילו אבל אז דאנטוני החליט להחזיר את שאק למשחק וסן אנטויו חזרו להרביץ לו ונטלו את ההובלה. דאנקן עם משחק גדול של 29 נק' 17 ריב' (9 בהתקפה) ו-3 חסימות. פארקר שוב נותן משחק ענק, הפעם הוא מסיים עם 31 נק' ו-8 אס'. מאנו היה חלש במיוחד וסיים עם 8 נק' ב-2 מ-11. דיאו ניסה להציל את המולדת עם 22 נק' 8 ריב' ו-8 אס'. אמרה הוסיף 15 נק' ו-9 ריב'. שאק סיים עם 13 נק' (9 מ-20 מהקו). ברבוסה היה חושך עם 1 מ-7 ונאש עם משחק גרוע של 11 נק' ו-3 אס' ודווקא במשחק הכי חשוב שלהם העונה. ניו אורלינס מחכה לסן אנטוניו...יהיה חם!!!
 

otk

New member
נאש עם 3 איבודים בדקות ההכרעה.

איזה צ'וקר, איזו קבוצה של לוזרים. אם אפילו הוצאת חוץ הם לא מסוגלים לבצע כמו שצריך, אז באמת שלא מגיע להם לעבור את הספרס. יאללה, CP3, תן להם בראש!
 
למעלה