בפליאוף השנה קשה להשיג נצחונות חוץ
הקהל הבייתי נותן יתרון גדול כנראה, במיוחד במערב שם פערי האיכות קטנים הרבה יותר. ממה שזכור לי כל המשחקים פרט לאחד עד כה, התחילו ב-2-0, מתוכם רק אחד היה 2-0 לאורחים (יוטה). ויתרון ה-2-0 זה יתרון עצום בבטחון העצמי, ושוב, השנה לא חושב שהיתה קבוצה בפליאוף השנה שחזרה מפיגור 2-0 ל 2-2, ובמערב במיוחד זה לא בגלל הבדלי איכות.
הקהל הבייתי נותן יתרון גדול כנראה, במיוחד במערב שם פערי האיכות קטנים הרבה יותר. ממה שזכור לי כל המשחקים פרט לאחד עד כה, התחילו ב-2-0, מתוכם רק אחד היה 2-0 לאורחים (יוטה). ויתרון ה-2-0 זה יתרון עצום בבטחון העצמי, ושוב, השנה לא חושב שהיתה קבוצה בפליאוף השנה שחזרה מפיגור 2-0 ל 2-2, ובמערב במיוחד זה לא בגלל הבדלי איכות.