משחקי הלילה בNBA

משחקי הלילה בNBA

אורלנדו - דטרויט שידור בערוץ הספורט מתחיל עוד 5 דקות. ביליאפס לא יפתח את המשחק לפי מה שהבנתי. קליבלנד - בוסטון ב3 בלילה שידור בESPN, אולי עוד כמה מילים על המפגש עוד שנייה...רק רציתי לפתוח שרשור לזה.
 
ביליאפס לא ישחק בכלל

סאונדרס גם אמר שאם זה היה משחק 7 של גמר הNBA אולי היה משחק, אז הוא כנראה לא כל כך קרוב. נראה אם הוא יחלים בזמן למשחק מס' 5. קליבלנד במשחק שהיא חייבת לקחת. לברון חייב להתעורר ואני מאמין שהם יעשו את זה. יש מצב שהסלטיקס יגיעו במצב רוח של "נוכיח שאנחנו יכולים לנצח בחוץ" ויהיה משחק ומעניין. עד עכשיו קבוצות הבית 0-11 בחצאי הגמר האיזוריים...נראה אם זה ימשיך היום.
 
מחצית, 55-44 למג'יק

אני חייב ללכת לישון אז אסכם: המג'יק הולכים לסל מתי שהם רוצים...הם הובילו 25-15 אבל הפיסטונס חזרו עם ריצת 2-15 גדולה. אח"כ המג'יק שוב רצו ברבע השני ליתרון 8 אבל נראה שדטרויט שוב חזרה לפני ריצת 2-9 שסגרה את המחצית ביתרון 11 לאורלנדו. המילטון עם 6 מ13 ו16 נק' כבר במחצית. פרינס מוסיף 11 אבל אף אחד לא עובר את ה4 חוץ מהם. באורלנדו אפילו לא משחק גדול של האוורד, הנקודות מחולקות בין האחרים. נלסון גדול עם 10 נק' ו4 אס'. לואיס עם 9, טורקגלו ואוונס עם 7 כ"א, האוורד, בוגנס ודולינג עם 6 כ"א. לילה טוב
 

Oxycodone

New member
וואווו איזה ניצחון של דטרויט

איזה ניצחון אדיר לדטרויט פשוט לא ייאמן איזה כדורסל קשוח וחכם הם משחקים , פרינס ראשיד וריפ שחקנים פשוט כל כך חכמים , זה לא ייאמן איך הם התגברו על החסרון של בילאפס וחזרו מפיגור של 15 נקודות בעזרת הגנה אדירה , איזה חילופים בהגנה ראשיד יוצא לחסום שלשות של מו איוונס , דיברו על זה שדוויט האוורד הוא סופרמן ? טיישון פרינס הוא פשוט סופרמן אנושי , לא ייאמן לאיפה שהידיים שלו מגיעות , הוא נתן הלילה חסימה לדאנק של אוונס , בדיוק כמו החסימה המפורסמת על רג'י מילר , זוכרים שדיברו על זה שרג'י היה צריך להטביע את הכדור במקום הליי אפ שנחסם ? זה לא היה עוזר לו בכלל..מו אוונס הטביע את הכדור לטבעת וטיישון פשוט רץ מאחורה שלח יד לטבעת והעיף את הכדור , פשוט לא ייאמן. דטרויט החזיקו את אורלנדו רק על 12 נקודות ברבע השלישי , וירדו בתיקו 70 לרבע הרביעי , שבו ראשיד פשוט עשה בית ספר להאוורד , מהלכי פוסט אפ על הראש , ופשוט נעמד בהגנה כמו קיר ועצר כל מהלך של האוורד ואורלנדו , הכלי נשק היחיד שהיה לאורלנדו ברבע הרביעי הוא טורגולו שפשוט נתן משחק ענק , והשווה את המשחק , וקלע 13 נקודות ברבע הרביעי , אבל את המהלך של המשחק עשה טיישון פרינס , 30 שניות לסוף המשחק , כדור אצל דטרויט ראשיד קולע ל3 לא פוגע , כדור חוזר לדטרויט הכדור אצל פרינס שנשמר על ידי הטורקי , מעביר זמן מהשעון ולוקח את טורקולו לסל מהאמצע , בלי להסתכל על הטבעת בכלל , טורגוקלו לא ידע איפה הוא נמצא בכלל , והוא פשוט שם לו הוק שאט על הפרצוף והעלה את דטרויט לנקודה שנשארו 8 שניות להתקפה של אורלנדו שהולכים כמובן לטורגולו שמנהל את ההתקפה האחרונה ונשמר על ידי טיישון , שמשאיר לו רק את צד שמאל ומכריח אותו לקחת זריקה קשה על חסימות , ודטרויט מנצחת בנקודה , ולמעשה גומרת את הסדרה , אני מקווה שבילאפס יחלים , בכזאת קשיחות וחכמה דטרויט צריכה לקחת אליפות ולנצח כל קבוצה בליגה , ראוי לציין גם משחק נהדר של לינדסי האנטר עם 8 נקודות ושני שלשות חשובות , ואת 32 נקודות של ריפ שקלע את הקליעות עונשין החשובות בסוף , ובכלל שינה את כל המשחק שלו בגלל החסרון של בילאפס , בכל החצי הראשון ריפ חדר לסל והכין מצבים לעצמו , וכמובן שצריך לציין את החצי השני ההגנתי של ראשיד שפשוט עשה בית ספר ל"סופרמן" , ועוד משהו בקשר לטיישון , צריך לציין שהוא וריפ בעצם ריכזו את כל המשחק הזה , לסטאקי היתה בעיית בטחון ועברות , ככה שברוב המשחק טיישון בעצם ריכז את המשחק והחליף את ריפ כדי לסדר לו את המצבים שהוא רגיל להם , כל הכבוד לדטרויט ואיזה כיף להשתיק את אורלנדו , אני מקווה שבמשחק הבא בדטרויט נגמור איתם את הסיפור ונעיף אותם בחזרה לדיסני וורלד.
 
אח שלו

המילטון אמר שהוא שיחק בשביל אח שלו צונסי, משחק חוץ קלאסי של הפיסטונס בלי השחקן הכי חשוב שלהם פרינס, שיד וריפ היו משכמם ומעלה, החזרה במינוס 15 לשוויון בריצה מטורפת היתה בית ספר לכדורסל, איך לא נכנסים לפניקה וממשיכים לשחק נכון. אבל בכל זאת, צריך לציין שהווארד, לא פעם ראשונה, נעלם בחצי השני. אמנם עשו עליו הגנה נהדרת, אבל עדיין שחקן ברמה שמצפים ממנו לא יכול להעלם ככה. כל משחק הוא מתחיל בהתלהבות, וגומר בשקט. משחק 5 בילאפס נראה לי ינסה קצת לשחק, הוא אמר שהוא רק רוצה לשלוט בקצב המשחק, לא צריך להיות 100%. דטרויט תרצה לנצח את החמישי בבית ולא להסתבך עם אורלנדו, שהיא סך הכל קבוצה מסוכנת וחסרה את הנסיון בשביל לקחת את המשחק הלילה, אבל יש לה פוטנציאל. חבל שלא השאירו את אוואנס בדטרויט ואיזו עבירה טכנית מטופשת של קיאון דולינג
 

Oxycodone

New member
ריפ ממש הדהים אותי

כמו שאמר סימי ריגר , נראה לי שבכל העונה לא ראיתי אותו חודר ככה לסל , בחצי הראשון הוא סידר מצבים לעצמו , וחדר על נלסון , ורק יותר מאוחר במשחק הוא חזר לסגנון משחק הרגיל שלו כאשר הפעילו אותו טיישון ולינדסי האנטר. הכי חשוב בלילה הקודם שבוסטון ממשיכים להראות חולשה במשחקי חוץ , ככה שאני מקווה שתהיה סדרה צמודה של 6 או 7 משחקים , ואם נגמור אותם ב5 יהיו לצ'ונסי כמעט שבועיים לנוח , מה שהבנתי הזמן האידיאלי שלוקח לשחקן להשתקם מכזו פציעה ? בכל מקרה גם במשחק 5 עדיף לספסל אותו ולתת לסטאקי ולהאנטר עוד ביטחון במשחקי פלייאוף , למרות שטיישון וריפ הראו שהם יודעים לרכז. הרג אותי בסוף שהראו את הפרצוף של הבת של ואגן גאנדי אחרי הסל של טיישון בשוק ...והיה קטע שדוויט האוורד חסם את הדרך למקדייס והעיף אותו ומקדייס העיף אותו לרצפה והראה לו מי הבוס
מקדייס רצה את הניצחון הזה בטירוף , איזה ריבאונד ענקי הוא לקח לקראת הסוף אחרי זריקה של ריפ. איזה ניצחון מתוק זה היה , לא יודע אם ראית מה הלך בפורומים של אוהדי אורלנדו , הם חשבו שהסדרה ביד שלהם ודיברו כל כך הרבה טראש ושמחו על זה שבילאפס נפצע , ובסוף גם בלעדיו הם מפסידים.
 
אכן ריבאונד ענק של מק

והיה עוד איזה ריבאונד גדול לפני כן מה לי ולפורומים של אורלנדו
אבל גם ב 2003, כשאורלנדו הובילה 3:1 עם טי-מאק הם יצאו בהצהרות מוקדמות. לפחות אז הם הובילו בסדרה... וזה גם אולי המשחק פלייאוף הכי חשוב שלהם בשנים האחרונות - שהרי בשנתיים האחרונות הם באו באיזי, לקחו רק את המינימום משחקים שהיו צריכים - עד שמישהו בא ונתן להם בראש... הלילה היה משחק הצהרה אני מאוד מקווה שלברון יתפוצץ במשחק הרביעי עם איזה 40 נקודות, ולא יתיר לבוסטון שום סיכוי לקחת את הסדרה שלהם בקלות
 

Oxycodone

New member
הוא לא חייב לקלוע 40

מספיקות 20 שלו ועוד 20 של וולי , או דלונטה ווסט. אגב מה קרה לביג בן ? הוא לא ישחק במשך הסדרה ? ראיתי קטעים מהמשחק הקודם , והראו את בן יוצא לספסל מסוחרר וכמעט עומד להתעלף , משהו רע עובר עליו אני מקווה שהוא בסדר. האמת שאני לא פוחד מבוסטון , במידה וצונסי יבריא אני מאמין שאנחנו נעבור אותם. כל כך מגיע למקדייס לקחת טבעת , לא ייאמן איך הוא קפץ לריבאונד הזה לפני כל השחקנים של אורלנדו , הבן אדם יכול להיות אבא שלהם ועוד אחרי כמה ניתוחים. ניסיתי למצוא קטע וידאו לבלוק של טיישון כדי לראות את זה עוד פעם , באיזשהו מקום בעולם רג'י מילר צפה וזה ונחרד שוב d: לפני המשחק הזה די שנאתי את כל מה שהולך בפלייאוף השנה , הלייקרס מרגישים ומתנהגים כמו האלופים , קובי קיבל את ה mvp על חשבון כריס פול , צאנסי נפצע , יוטה מתקשה , בוסטון ואורלנדו מרגישות טוב , חשבתי שהפלייאוף הזה הולך לאיבוד. אבל טוב מאוד שקליבלנד יוטה ודטרויט חזרו לעניינים , ממש בא לי שהתוכניות של סטרן , קובי ובוסטון יעצרו , לא אכפת לי איזו קבוצה תקח העיקר להרוס להם את התכניות , אני מקווה שיוטה , קליבלנד או דטרויט יקחו , אפילו ניו אורלינס או הספרס , רק לא קובי או בוסטון.
 

Oxycodone

New member
בקשר לאוונס - זה סיפטום שחזור על עצמו

כל השחקנים לשעבר של דטרויט ..משחקים טוב נגד דטרויט , נראה לי שאוונס בכל הזמן שלו בדטרויט לא קלע אפילו שלשה אחת..ובסדרה נגד דטרויט הוא מפציץ. וזה לא שקיאון דולינג כזה טיפש , ריפ פשוט חכם כדי לנצל את הטיפשות של שחקני אורלנדו , הוא הוציא מלא עברות במשחק הזה משחקי אורלנדו , המאמן שלהם חכם אבל הם דבילים.
 

the mnm factor

New member
פספסתי את המשחק

אבל איך אני שמח שהפיסטונס ניצחו את המג'יק. כבר כל כך פחדתי שנחזור שוב על הסיפור על הפיסטונס האלה שחייבים לסבך לעצמם את העניינים. אז הסיפור לא סגור- אבל אני לא רואה את המג'יק לוקחים שלושה משחקים כשהם לא מצליחים לקחת משחק בבית בו הם מובילים 15 הפרש כשהכוכב של הקבוצה השניה לא משחק. GO PISTONS.
 

Oxycodone

New member
הסדרה גמורה כמעט ב 90 אחוז

אם לא ראית את המשחק הפסדת חוויה , כדאי לך להוריד אותו או לנסות לראות שידור חוזר. המג'יק הפסידו כי הם פשוט הראו שהם רכים ברגע ששיחקו איתם הגנה קשוחה , וגם כי חוץ מטורקולו לא היה להם אף אחד בקלאץ'. הכל תלוי בבילאפס עכשיו , יש לו עוד יומיים לנוח וגם אפשר לספסל אותו במשחק החמישי ולשחק עם סטאקי והאנטר , ואם נגמור את זה במשחק הבא , והסדרה בין לברון לבוסטון תמשך ל6 או שבעה משחקים , יהיו לצ'ונסי כמעט שבועיים לנוח שאני מקווה שיעזרו לו לחזור כמו חדש. כולם אומרים שלדטרויט אין מגה סטארים , אבל בעצם לכל השחקני חמישיה שלהם אפשר לקרוא כוכבים , הם כל כך חכמים ומנוסים במה שהם עושים. ריפ sg אחד מהטובים בליגה , טיישון sf לדעתי הכי טוב בליגה בזכות ההגנה שהוא נותן , ראשיד pf כל כך מנוסה פשוט חומה בהגנה +בלתי עציר בהתקפה , מקדייס = מכונת ריבאונדים , שהח'ברה האלה מתחברים אי אפשר לעצור אותם , צ'אנסי הוא רק מי שמנווט אליהם את הכדורים , אבל הם התגברו על זה כי גם פרינס וגם ריפ תקפדו בתור מיני רכזים. לאורלנדו יש מאמן טוב , אבל הם פשוט קבוצה דבילית , ביתרון 15 הם חשבו שהמשחק ביד שלהם והתחילו לזלזל , זרקו שלשות מכל כיוון והחטיאו , ובסוף כשהם נלחצו הם לא הכניסו כדורים להאוורד , הסופרמן קלע בסך הכל 8 נקודות כל המשחק , אולי יש לו גוף של סופרמן אבל שכל לא מי יודע מה..במקום לנצל את היתרונות שלו הוא זורק זריקות קשות ולא הולך לסל. היה קטע מצחיק במשחק , התקפה של אורלנדו כדור חוזר לפיסטונס שמתחילים התקפה , ומקדייס מנסה לרוץ לכיוון ההתקפה והאוורד חוסם לו את הדרך ומפיל אותו..בכוונה או בטעות..ואז מקדייס מעיף אותו לרצפה ומראה לו מי הבוס.
 
הקטע הכי מצחיק

אוואנס מוריד את הראש ורץ בלי לשים לב לתוך החזה של ראשיד. הוא לא הבין מה נכנס בו (אוואנס לא הבין...) ולא התאושש נראה לי עד הסוף... בפלוס 15 היה גם מזל, או יותר נכון אלמנט ה איזון סטטיסטיקה. כל זריקות השלוש הקשות של אורלנדו נכנסו קודם לכן, ודווקא שלוש זריקות שלוש נוחות ופתוחות שהיו עלולות לסגור את המשחק (20-22 הפרש?) לא פגעו. ואיזו מלחמה של האנטר על הכדור האבוד מול נלסון. בסוף הוא הוציא לו את הכדור מהיד באטרף, אחרי שכבר שרקו
 

Oxycodone

New member
סופרמן צריך טרמפ מטיישון

טוב זה ציני , ברור שהוא יהיה שחקן ענק בעתיד , אבל כרגע הוא סופרמן רק בעזרת מקפצה או נגד קבוצה כמו טורנטו.
 

Oxycodone

New member
והסל של המשחק

טיישון מכדרר מצד ימין על טורקולו , לוקח אותו לאמצע בלי שהוא מסתכל על הטבעת בכלל , מרים את היד הארוכה שלו גבוה גבוה באוויר וסם הוק שאט על הפרצוף של סופרמן , חוזר להגנה חוסם לטורקי את הצד ומנצח את המשחק. חבל שאין את התמונה של הקהל ההמום של אורלנדו , ואת הפרצוף העצוב וההמום של הבת של ואן גנדי.
 

the mnm factor

New member
ועכשיו למשחק השני: אני לא מצליח להבין

מה הקטע הזה של בית וחוץ ומה זה עושה לקבוצות. הסלטיקס עצרו את לברון ואת כל הקאבס על -75 נקודות בשני המשחקים הראשונים. מה לעזאזל השתנה במשחק מספר שלוש שהם נותנים להם לקלוע 45 נק' ב18 דקות? ועזבו את זה- לקלוע רק חצי מהם? מה כבר קרה? כולה טסו שעה מבוסטון לקליבלנד. זה הכל בראש.
 

NadavG

New member
אישית קשה לי לראות את 2 הקבוצות האלה

זה פשוט כדורסל מכוער, חוץ מלברון כמובן. 2 קבוצות של נגרים. אני כל כך לא מתלהב מגארנט ברמה ההתקפית. לא ראיתי הרבה את הסלטיקס השנה אבל אני לא קולט איך הם השיגו 66 נצחונות העונה. נכון יש להם קלעים בדמות אלן ופירס, והגנה טובה אני מניח. אבל אני לא רואה מהלכים יפים, תרגילים קבוצתיים שעבדו עליהם. לפחות היום זה בעיקר מסירות רוחב עד שאחד מהם מחליט ללכת דריבל, ליצור לעצמו את המצב ולזרוק. וגם הקאבס לא פחות נגרים, לא רואה הרבה מעבר לפיק נ' רול פשוט (נגיד שיש רול שם) ומהלכי יחיד. נ.ב. - ראיתם כמה אירבולס יש לסלטיקס היום?! נדמה לי פרקינס היה זה שהצליח לתת גם אירבול מ-2 מטר, בזריקה חופשית בתוך הצבע. חוץ ממנו ספרתי עוד 4-5, וראיתי רק מאמצע הרבע השני. אני הולך להקיא על הטלויזיה
 
למעלה