משחקי היום, עוד לא מאוחר.

משחקי היום, עוד לא מאוחר.

אטלנטה בדרך לניצחון נגד וושינגטון עם 4-1 בבוטום של השמיני. האדסון לא התקשה. קליבלנד בדרך לניצחון נגד אוקלנד עם 5-2 בתשיעי. סיסי סאבת'יה זרק, בניגוד לכתוב בMLB.COM וההימורים שלי. הוא רחוק אאוט מקומפליט גיים. האפנר שם HR ראשון מאז ה31 במאי. טקסס בדרך לניצחון(...?*) על דטרויט בחוץ 4-2 באמצע השמיני. הכוכבית היא שזה טקסס, ולא כמו עם קליבלנד ואטלנטה היתרון שלהם נראה לי מאוד נזיל, במיוחד נגד דטרויט. לו זרק לא פחות טוב מבונדרמן (חוץ מפנטזי, K אחד לעומת 9...), שניהם עם 7 IP ו2 ER רק שבונדרמן עם 4 R...האם הוא יפסיד לראשונה באיזה 17 סטארטס, עד לשנה שעברה? או האם דטרויט תציל את הפיצ'ר שמקבל הכי הרבה ראן סאפורט בMLB השנה? טמפה מובילה 4-3 על הוויט סוקס באמצע ה6. פה אני אפילו לא כותב בדרך לניצחון עם טמפה והבולפן שלה ומשחק של ראן אחד עוד יחסית מוקדם (השישי). ג'וני גומז רותח עם HR נוסף. במשחק של יום שני בESPN, המטס והקארדס בשיוויון 1-1 באמצע השמיני. למטס יש 2 היטס בלבד בהופעת הבכורה של מייק מרות'. למישהו היה ספק שהוא יהפוך לפיצ'ר כזה בNL? הראן מHR של קרלוס גומז המצטיין. הקארדס לא מנצלים הזדמניות (כולל שני ושלישי עם 0 אאוטס) ויש לי הרגשה שבקרוב זה יפגע בהם. מילווקי מובילה על יוסטון 3-0 בסוף החמישי. הארדי עם HR, בראון ממשיך להיות מצויין מאז שעלה עם RBI דאבל וקורי הארט ממשיך להיות רותח ביוני, עם RBI סינגל. בן שיטס, עבודה נקייה אחרי 5. הקאבס מובילים על הרוקיז 5-1 בבוטום 5. אנג'ל פגאן, שבפעם השנייה ברציפות פותח במקום פיליקס פיי, שם 3 ראן HR ודירוסה עם 2 הRBI האחרים. 9 היטס לקאבס לעומת 3 של הרוקיז. ג'ף פראנסיס שהגיע רותח...לא משהו בכלל. די לי מוסיף סינגל תוך כדי שאני כותב וזה 10 היטס, עם שחקנים בקורנרס ו0 אאוטס לקאבס עכשיו. טורונטו מובילה 5-3 על הטווינס באינינג ה5. פראנק תומאס, למרות מעקב כל AB מESPN, עוד לא שם את מספר 500. בAB הראשון הוא היה קרוב אבל טורי האנטר תפס לו על הוורנינג טרק ונתקל בקיר. בAB השני הוא שם K. ורנון וולס וריוס כן שמו HRים ושניהם שמו גם את הRBI האחרים. אצל הטווינס רדמונד עם 2 RBI סינגלס. רוי האלדיי לא מבריק. קווין סלואי פחות אפילו. עוד מעט נפתחים 4 משחקים אחרונים להיום. שכוללים 2 קרבות NL WEST, עם אריזונה-דודג'רס שמתחיל ברגעים אלו וג'ייאנטס-פאדרס. בנוסף, לאקי הולך על מספר 11 נגד קנזס וטברז רוצה להמשיך את היכולת הטובה מול ג'ף וויבר והמרינרס. ובגלל שבוסטון מתחילים מאוחר, עקבתי מ2 בלילה אחרי הופעתו של קליי באקהולץ בAA. יאמי. קליי סיים עם 6.1 אינינגים (92 זריקות), 4 היטס, 0 ראנס, ווק אחד ו11 K. אולי הפתיחה האחרונה שלו בAA. איזו שנה מדהימה עד עכשיו. הפיצ'ינג פרוספקט מספר 1 בבייסבול. ג'ון לסטר, מהצד השני, לא ממש. יאללה בוסטון. ועכשיו קצת עדכונים מאז שהתחלתי לכתוב את ההודעה: אטלנטה-נאשינלס נגמר. קליבלנד-אוקלנד נגמר. טקסס הוסיפה 2 ועכשיו 6-2. לבטוח בהם שיסיימו את זה? והנה עכשיו 8-2. יאללה סבבה, הם ניצחו. הוויט סוקס עשו מהפך והם מובילים 5-4 על טמפה. לא מפתיע במיוחד. וגם 6-1 לקאבס ו3-1 למילווקי.
 
2 אאוטס ו-PH במקום הוורי.

נדפקנו קשות ! פואנטס לפטי ועל הספסל יש לנו 3 חובטים שמאליים - ג'ונס - אין סיכוי ! , וורד - לא , פלויד - הימור אבל לא במצב כזה. נשאר רק קויי היל . אם הוא דופק פה ווק אוף הומראן הוא מבחינתי קיבל חוזה לעונה הבאה ..ואני לא אומר סתם ! אני אתמוך בו עד שיחתום על הארכת חוזה !
 
טריוט נו-אאוט ! כנראה סינגל ובייסיס לודד ! !

נקסט - סוריאנו ! ! ! עם 0 מ-5 היום ! ! ! סינגל לרייט פילד של סוריאנו ואנחנו מנצחים ! רק שלא יחבוט על הפיצ' הראשון ! ! !
 
טריוט עלה לבסיס בזכות E של מאטסוי וסוריאנו...

1 מ-6 היום !!!!!!!!!!!!!!!!! הוא חבט בפיצ' השני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ריצה טובה בבסיסים של קויי היל !

לא כל קאצ'ר יכול לרוץ מבסיס שני הביתה בסינגל לסנטר פילדר . עבודה טובה קויי , אמנם לא דפקת הומראן ולכן לא תזכה (עדיין ובינתיים) לתמיכתי בעד הארכת החוזה שלך , אבל בהחלט קיבלת נקודות זכות . בואן עדיין לא הוכיח כלום ומה שבטוח זה שבארט היה תורם יותר . אולי המינור ליג שקיבלנו יתפתח לאנשהו , אני לא פוסל את זה .
 
איזה מצחיק ! הוורי בסוף קיבל את ה-W

ופואנטס שעד כה היה במאזן של 1-0 ו-2.41 ו-20 סייבים קיבל את ה-L . צר לי רק שמרקיז לא קיבל את ה-W . הגיע לו הערב . לא משחק ענק שלו , אבל בכל זאת הגיע לו לנצח. הוורי יצא מזה גדול - בסוף לא יזכרו את הטרי-ראן הומראן שהוא קיבל בראש ששמו אותנו בפיגור ראשון במשחק אלא רק את הניצחון הרביעי העונה . גדול! קטן! גדול! קטן! גדול! קטן! גדול! בינוני! גדול! חחח ועדכון מסקוט איר - הוא חזר ל-ERA מעל 6 : 6.92 . מגיע גם ללו כל הכבוד ! עשה חילופים בזמן מכריע שהסתברו כנכונים : קודם כל - היל PH . נכון שזה עובד טוב כי היל חובט ימני והוא חובט מול פואנטס הלפטי אבל היל לא חובט גדול . יש לך על הספסל את פלויד ווורד שספק אם הם היו עושים משהו, אבל לפחות יש להם יותר ניסיון ויכולת . בסופו של דבר , היל הוא ראן הניצחון . אחר כך PR ז'ק ג'ונס החליף את בואן . מהלך טוב (איזה קטע זה היה אם שני הקאצ'רים - בואן והיל היו הראנס המנצחים של המשחק !!!! ). אחר כך הרבה מזל עם הארור של מאטסוי (הראשון העונה !!!!!!!!) שהעלה את טריוט לבסיס ראשון ושם את המשחק בבייסיס לודד ואז סוריאנו , 0 מ-5 הערב , ועם 2 אאוטס חובט סינגל לסנטר פילדר ומחזיר הביתה את ג'ונס והיל ומנצח את המשחק ! גדול ! אז זהו בינתיים , אני הלכתי ונתראה מחר . תודה לכל שחקן ששיחק היום במפגש בין הקאבס לרוקיז . זה מפגש שארצה לזכור לעוד הרבה שנים . להתראות בשמחות בייסבול ואחרות !
 
טקסס אכן ניצחה.

לא לפני עוד ראן של דטרויט. מסתבר שקליי כן הרשה עוד ראן, הרילבר שנכנס הרשה לסינגל שהוא עשה לפני שיצא להיכנס. זאת מאינסייד דה פארק HR כשהכדור נתקע על הגדר במקום שאי אפשר להוציא אותו אך נחשב אינסייד דה פארק כי "זה החוקים של הפארק". מוזר מאוד. הטווינס השוו בווילד פיץ' ואררור בווילד פיץ' ל5-5 ותומאס עשה עוד K בניסיון השלישי.
 
המטס מנצחים בווקאוף HR של שון גרין

חתיכת פצצה. ההיט הראשון שלהם מאז הHR של גומז. אינינג 11 אם אני לא טועה, כבר הפסקתי לספור
ועדיין רק 3 שעות וחצי. עם בוסטון יש לנו מזל אם משחק רגיל של 9 אינינגים זה 3 שעות וחצי :-S
 
גם הוויט סוקס ניצחו

5-4 את טמפה. פרינס פילדר הוסיף את מספר 27, אחד פחות ממה שעשה שנה שעברה. 7-3 קאבס. 8-5 טורונטו. ובוסטון עוד לא עשתה ראן על ג'ף וויבר ב2 אינינגים. ביזיון. פעם שעברה היה 7 עד עכשיו. וגם 4-1 לקנזס על לאקי
 
אייר סוגר את הטופ 7

כמו גדול ! הוא נותן עונה שהיתה מביישת גם את ... * צונזר ע"י עצמי * - לא רוצה לפגוע באף אחד . בראד האוופי אפילו לא יצר קונטקט עם 2 קולד סטרייק ועוד סווינינג סטרייק במצב של 3 בולס ו-2 סטרייקס . פאגן הפציץ טרי-ראן הומראן באינינג הראשון אחרי שקולורדו היתה זו שעלתה ראשונה ליתרון בבוטום 1 עם סינגל של הולידיי "אין" . דירוסה הוסיף 3 RBI'ים ופונטנוט הוסיף RBI אחד במשחק מצוין (נכון ל-7 אינינגים - 4 מ-4 : 3 סינגלים ודאבל !) . מילווקי בדרך לניצחון על האסטרוס (בסוף השבוע אנחנו נארח אותם ואני מקווה שהאסטרוס יעשו את הבלתי אפשרי ויגנבו להם משחק אחד לפחות , אם אפשר שזה יהיה המשחק השלישי ) והמטס גם גנבו ניצחון באקסטרה אינינגס על הקארדס . לא יצא לי לבדוק איך זה נעשה .. בכל מקרה , תודה לכם ! ברוקיז משחק עוד חבר מהעבר , מיסטר לטרוי הווקינס . חחחחחח - זה מתאר פחות או יותר את המצב . אני זוכר שהוא היה הקלוזר בעונה הראשונה שלי בקאבס והוא השחקן הראשון ששאלתי עליו ועל התרומה/יכולות שלו ואמרתם לי שהוא אפס ושעוד מעט יעשו לו טרייד ואני לא הבנתי למה הוא אפס , כי ב-MVP הבאתי איתו סייבים כל משחק וה-ERA שלו נשמר על 0.00 ואז שאלתי בתמימות למה ה-ERA שלי לא עולה ... אני עושה משהו לא בסדר ? ואז מישהו (מצטער לא זוכר מי זה . אמר לי שאם אני רוצה להעלות את ה-ERA אני פשוט יכול לתת ראנס וסיים בסמיילי מחויך ) . כן כן , ההיסטוריה עם לטרוי . בינתיים , בוטום 8 --- לידאוף דאבל של טולוויצקי . ווק לטוראלבה ואז ספילבורג GIDP ! ועכשיו גם K ל-PH ג'ף בייקר וסגרנו את האינינג . למרות פתיחה גרועה אייר מצליח להינצל ומוריד את ה-ERA ל-5.88 . בבוטום אנחנו נעלה עם טריוט ואז סוריאנו . הערה: בבוטום הקודם עם אנגל פאגן על בסיס שני ו-2 אאוטס לואי לא העלה PH במקום אייר .
 
ראיין טריוט + סוריאנו

טריוט החליף את איזטוריס באינינג השישי וחבט סינגל . באינינג הנוכחי (8) הוא חבט לידאוף דאבל ואחריו עלה סוריאנו שקיבל סטרייק אאוט ב-5 פיצ'ס (0 מ-5 הערב לסוריאנו ועל זה דיברתי) . פונטנוט עולה אחריו וחובט דאבל שמחזיר בקלות את טריוט - יש לו 5 מ-5 הערב עם 3 סינגלים ו-2 דאבלים ו-2 RBI'ים ו-2 ראנס . למהלך הזה קוראים אצלנו "פרנצ' קונקשין" . עכשיו דילי עולה לחבוט . יש לו 3 מ-4 הערב עם 3 סינגלים וראן . דילי פלייס אאוט . עכשיו רמירז עולה לחבוט - יש לו 1 מ-4 הערב עם סינגל וראן . אראם גראונדס אאוט . נתונים מהמשחק : קאבס 8 רוקיז 3 15 H לקאבס . 8 H לרוקיז. E אחד במשחק - לקאבס (איזטוריס, 7 ) הערה : איזטוריס סיים את המשחק באינינג השישי כאשר הוחלף ע"י טריוט . אני לא יודע אם זה בגלל פציעה או בגלל הארור שהוא עשה . כנראה הוחלף מסיבות מקצועיות . אין לו התקפה ואם אין לו הגנה אז חבל להחזיק אותו בקבוצה . טופ 9 ---- אייר ממשיך ! עם 21 פיצ'ס אייר ממשיך גם אל האינינג התשיעי ! הימור של לו נראה אם זה ישתלם . אייר פיצץ לנו לא מעט משחקים העונה ומספיק פה ווק ועוד סינגל ועוד איזה הומראן ואנחנו בצרות ! אצל אייר זה יכול לקרות
 
איך ידעתי

זה היה ידוע מראש . אייר מתחיל עם סינגל ואחר כך נותן ווקס להולידיי "אין" ואחר כך עולה חובט שמאלי... זה פועל לטובתנו רק שמדובר בהלטון שנמצא כמה רמות מעל הרמה של אייר שחובט דאבל . 8-4 - שחקנים בבסיסים שני ושלישי ונאן אאוט . הוורי נכנס להציל את המצב ! הוורי לא היה מתוכנן להיכנס . הוא שיחק הרבה לאחרונה וצריך אותו להמשך הסדרה אבל לו מסתמך על כך שבקרוב הרוטציה של הפיצ'רים תוגדל בעוד פיצ'ר (עוד לא ידוע מי זה יהיה . יתכן וקוטס יחזור מטריפל-A על אף היכולת הגרועה שלו גם שם - לפי מה שראיתי מדובר על ERA של מעל 6 ) . בינתיים הוורי לא מציל את המצב ! 8-6 ושחקנים בבסיסים ראשון ושני ואין אפילו אאוט אחד עדיין ! חברה מה קורה פה ???? תתחילו לשחק כבר !!!!
 
למעלה