משחקים

DeathAngel

New member
משחקים

איזה משחקי תפקידים לפי דעתכם הכי הכי! יפים?? תודה מראש
 

magnus the red

New member
למה אתה מתכוון?

כלומר, "משחקי תפקידים טובים" עוד הייתי יכול להבין, אבל "הכי הכי! יפים??" זאת לא בדיוק הגדרה למשחקי תפקידים...
 

DeathAngel

New member
אני מתכוון

התכוונתי משחקים שלפי דעתכם הם משחקים שאתם אוהבים מאוד לשחק, אני קורא למשחק שאני אוהב לשחק בו, ושהוא טוב: משחק יפה, לא משנה. אז אתם יכולים להגיד לי משחקי תפקידים טובים ממש, ושאתם אוהבים לשחק? מקווה שהפעם הבנתם, תודה מראש)
 

DDN

New member
איך בדיוק דיאבלו זה מ"ת?

דיאבלו זה משחק מחשב. אין שם משחק דמות.
 
בטח שכן!

אין לך מושג כמה הפלאדין שלי ואני (וחבר שלי, שנכח והשתעמם קלות בחלק ניכר מזמן-המשחק שלי) פיתחנו את אישיותו! כל-כך נקשרתי לשכירת-החרב שלי Annor ששכרתי עוד במחנה הראשון, וכאשר נאלצתי בעל-כורחי להחליף אותה ב-Scorch, שכיר-חרב קוסם מהעיר השלישית, התאבלתי קשות. חברי היקר טוען שפיתחתי תסביך Annor, מכיוון שעד עכשיו, אני טורחת לבַכות את מותה מדי-פעם. חוצמזה, אם אתה משחק ברברי, בטח שאין בעיה לשחק את הדמות. מדי פעם אתה לוחץ על ה-num lock, ואחריו 3 (או 6, תלוי אם אתה שואל אותי או את חבר שלי), וממלמל time to die... רואה דני? אפשר לשחק משחק דמות בדיאבלו 2...
ביצה, מרוצה.
 

BluePrint

New member
מה פתאום, יש עוד.

המשחק הכי יפה שאני שיחקתי היה Battle Tech. לפני כמעט 10 שנים, כשקראנו בWIZ שקיים משחק Battle Tech וראינו שתי תמונות, אני וחבר שלי התיישבנו (בכל מקום פנוי) והתחלנו לכתוב את הגרסה שלנו לרעיון הנהדר של רובוטי לחימה ענקיים. ותוך שלושה שבועות היו לנו יותר מעשר דגמים של Mechים ורשימות ציוד ונשק ארוכות ומפורטות. במשך שבוע נוסף החבר שלי הכין הרפתקה ויצאנו לדרך. הרבה לפני פיתוח משחק המחשב, אנחנו כבר שיחקנו שכירי חרב והסתבכנו ברשת של ריגול תעשייתי. זה היה מדהים, העיר היתה חיה ותוססת, דמויות מוזרות ומעניינות, והמרדף... אהה כן, המרדף. אין מילים שיתארו אותו, חוץ מאולי: "הייתם צריכים לראות את הפירוטכניקה."
 

פלאדין

New member
אם DIABLO הוא מ"ת

אז אני מניח שגם Arcanum שהוא כמובן משחק נהדר אדיר וגדול...
 

Ferenheit

New member
שימו לב חובבי דיאבלו 2

אם נתעלם מהפרדיגמה החדשה - זאת שלפיה גם דיגר הוא משחק תפקידים. אני חייב לחלוק: diablo 2: Diablerie הוא הרחבה שכתבו ברוס ר. (חבר של מונטי קוק !!!) וג´ף גראב ועוד כמה חברים שמצעידה את דיאבלו 2 אל עולם ה- D20 (על הכריכה תמצאו את הלוגו של וויזרדס אבל גם את זה של בליזרד). 98 עמודים שכוללים אינספור נשקים עם התכונה Durability, שיטת מקצועות שבה הדמויות מגיעות עד דרגה 25 ובוחרות יכולות מיוחדות כמעט בכל דרגה מתוך קבוצות של יכולות - כל היכולות האלו הן בעצם גרסאות (חלק שונו מאוד) של היכולות מהמשחק - הברברי יכול לצעוק ולשאוג, והקוסמת יכולה להשתמש ב- warmth כדי להיזכר מחדש בלחשים שהיא כבר הטילה. חלק מהכוחות של הנקרומנסר והקוסמת הפכו ללחשים ממש וחלק מהלחשים מתוך הספר לשחקן ניתנים לשימוש על ידיהם. בנוסף תמצאו שם את מערכת הטבלאות לחפצים קסומים הכי גדולה שנכתבה אי פעם (עם תחיליות וסופיות כמו במשחק) וגם חבילת מפלצות משעשעת - כמו במשחק אותה מפלצת מופיעה ב-20 שמות שונים ו-20 סטים של נתונים שונים. אפשר למצוא שם את כל מה שיש במשחק חוץ מהמאסטרים הגדולים ממש. הדרואיד והרוצח לא מופיעים כאן ולא הייתי מצפה לספר המשך. הספר די גרוע בסופו של דבר כשיטה, אבל אפשר לקחת ממנו כמה רעיונות נהדרים.
 
למעלה