משו מעצבן
אתפ מכירים את זה שחברים שלכם באים אליכם כי אתם מביניפ יחסים בפירסים אז הם מתייעצים מה כדאי להם לעשות ושזה מגיע לקטע של האקדח אתם מרצים איזה שעה למה לא ואז הם מהנהנים מחייכים ושבוע אחרי זה אתם רואים עליהם חור ב10 שקל?? גאד זה כלכך מעצבן אותי... לא הקטע של האקדח.. כאילו אם אתם סגורים על מה שאתם עושים אז למה לעזעזל לשאול אותי מה כדאי??
אתפ מכירים את זה שחברים שלכם באים אליכם כי אתם מביניפ יחסים בפירסים אז הם מתייעצים מה כדאי להם לעשות ושזה מגיע לקטע של האקדח אתם מרצים איזה שעה למה לא ואז הם מהנהנים מחייכים ושבוע אחרי זה אתם רואים עליהם חור ב10 שקל?? גאד זה כלכך מעצבן אותי... לא הקטע של האקדח.. כאילו אם אתם סגורים על מה שאתם עושים אז למה לעזעזל לשאול אותי מה כדאי??