משו יכול להמליץ לי על סופרים וספרים

משו יכול להמליץ לי על סופרים וספרים

בסגנון זילאני ? אהבתי את 2 הסדרות שלו :) (או שזו סידרה אחת... ) הגמד
 

preacher

New member
אתה תצטרך לחכות כמה זמן

אבל עוד זמן לא רב יצא הספר "ג´הרג" של סטיבן בראסט בהוצאת מודן. זה הספר הראשון בסדרה די ארוכה (לא בהמשכים - כל ספר עומד פחות או יותר בפני עצמו) של ספרים מאוד כיפיים על רוצח שכיר אנושי שהוא גם מכשף בעולם שנשלט ע"י אלפים. הספרים די בסגנון של אמבר, והם גם לא ארוכים במיוחד.
 

arifell

New member
ושוב, אני חש כמו כסיל בעולם המילים

מה פירוש ´אאל"ט"
 

preacher

New member
בראסט הוא הדבר הכי מקורי שקראתי

כבר הרבה זמן. אמנם הוא מודה שהעולם שלו פותח במסגרת משחק תפקידים אבל חוץ מזה לא תמצא הרבה קשר לפנטזיה רגילה. באיזה עוד ספר תמצא גיבור שחוץ מלהציל את האימפריה כל ספר הוא גם צריך לשמור על הנישואים שלו, לבקר מדי פעם את סבא ולדאוג לעסק היומיומי של לנהל אזור בתור בוס במאפיה? מה שחבל לי זה שהסדרה יוצאת בארץ באיחור של כמעט 20 שנה.
 
תנסה את יצירי אור וחושך ואת אי

המתים - שניהם של זילאזני. אהבתי במיוחד את יצירי אור וחושך. ספר הזוי במיוחד וקשה להבנה, אבל עם כל קריאה נהנים יותר. גם סדרת נסיך הארגמן לא רעה בכלל - ביחוד הספר שמזכיר את מפיסטו.
 
אכן, זילאזני כותב לפעמים בסגנון

המזכיר את זילאזני... הרבה מאוד מנושאי הכתיבה של זילאזני הושפעו מתימות דומות - אדון האור כבן הסורר הנלחם נגד בני משפחתו למען מה שהוא תופס כטוב, הסתלכרנות המתחיל את סיפור הגיבור חסר הזיכרון, ציוניוני הדרך המספר על הדרך העוברת בין זמנים (כולל כאלו שלא היו) - כמעט כמו צללים. נתיב התופת גם הוא סיפור מסע העובר דרך נופים משונים רבים, וקוסם פרא גם מתייחס למעבר בין עולמות וגיבור שהושלך לעולם אחר כדי הגן עליו. יש עוד רבים, וגם מסיפוריו הקצרים לא נעדרות התימות המוזכרות (ובייחוד סיפורו של פרומיתיאוס שתירגם הקיפוד אאל"ט) אבל זה זילאזני. סופרים אחרים שכתבו כמוהו? סופרים שונים כתבו דברים שלפעמים הזכירו אלמנט יחיד זה או אחר מספריו. מה בדיוק חיפשת?
 

avima

New member
איך אתה יכול ../images/Emo8.gif

להזכיר בנשימה אחת את אדון האור , הסתלכרנות וציוניוני הדרך - כופר ? אדון האור הוא ספר נפלא הסתלכרנות לא יותר מסביר ציוניוני ונתיב התופת גרועים לאדון זילאזני יש ספרים שהם תאווה לחיך וכאלה שהם על הפנים. אני בכול מקרה מנסה את הספרים שלו - תמיד יש אופציה להנות מאוד.
 
למעלה