משו יודע ...

lollapalooza

New member
נאמ בבאר שבע../images/Emo35.gif

אם אינני טועה במכירה מוקדמת זה 90 ש"ח, אבל כדאי לבדוק בפורום באר שבע. אגב,מה קשור לפורום עברי לידר
 

Ez sLeeP

New member
אני חושב שיש תשובה על זה למעלה..

(בעצם עכשיו זה למטה) 70 שקל אצל היחצנים.
 
אני יודעת.

עולה אצל הרוב 100 ויש יציאות של פחות. כרגע מישהו פרסם פה הודעה (לא כרגע אבל כרגע ראיתי אותה..) אתה רוצה שאני אסדר לך כרטיס?
 
למעלה