..משהו שקראתי...

גדול - כנסו בהמוניכם לקישור הזה

מדובר על ארגון הידברות וציטוט מתוך בכתבה: "ואולי גם תוכנית עם עמיר ואבי בניון, שכרגע נמצאים במגעים מתקדמים עם הערוץ המתהווה."
 
למעלה