משהו שהטריד אותי...

משוםמה

New member
משהו שהטריד אותי...

קודם כל תתחדשו על הפורום וכל הכבוד על היוזמהה!!!!!!!!! אני רוצה להמשיך את הכיוון שלקח הפורום - מד"א ולהעלות נקודה קטנה. אני מתנדבת בתחנה שבה יש המון מתנדבים ובזמן האחרון התחושה היא שאנשים אין להם מושג מה הם עושים ואיך עושים את זה. יש המון מתנדבים שמרגישים את עצמם ממש על הגובה ובתכלס הידע והמיומנות שלהם אפסיים. חברה !!!!!!אתם מתעסקים עם חיי אדם תלמדו תתרגלו תשאלו ותריעו אם אתם רואים תופעות של מתנדבים מסכנים. אין למה שאפשר ללמוד וגם אין גבול לכמות הנזק שאפשר לגרום חיזקו ואימצו.
 
ידעתי שזה יגיע....../images/Emo43.gif

עינבל
למחוק
להגביל
השמצה
"אני נהדרת ואחרים לא יודעים מה הם עושים"
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
השמצה
הרבה בריאות
אמנון מרגלית
 
אמנון-דבר אחד לי אליך...

חחחחחחחחחחחחחחח ...
פשוט למות על התגובות שלך ואה כן... אני מסכימה איתך... אוהבת תמיד
חן
 

inbale

New member
ההודעה שלך כללית מידי

אם תוכלי להתיחס למיקרים ספציפים אולי נוכל להבין על מה מדובר. אמנון אני לא רואה בהודעה הזאת השמצה משום סוג שהוא אלא פשוט נתון שמגיע לו התיחסות. אני חושבת שמתנדבי הנוער עושים עבודה מדהימה ואני מלאת הערצה לכל אחד ואחד מהם. יחד עם זה יש בעיה לפעמים של בטחון עצמי מופרז מצד בני הנוער ומצד שני אחראי הנוער לא עושים את העבודה שלהם לפעמים כמו שצריך. בני הנוער הם עדין בני נוער שזקוקים להשגחה ופיקוח של המבוגרים עליהם . אני בהחלט מסכימה עם מה שכתבו כאן - אנחנו עוסקים בחיי אדם!!!
 
ענבל ידידתי..../images/Emo43.gif

מה שאת לא יודעת שלא מדובר בהודעה תמימה ! יש גורמים שבאופן קבוע מכניסים הודעות כנ"ל לכל פורום אפשרי ובכל פורטל אפשרי מתוך מטרה להשמיץ את מתנדבי מד"א שהם, גם לדעתי, עושים עבודת קודש. כאילו שאצל עובדי מד"א, כבאים, שוטרים, צוותי בית חולים כולם מושלמים ? כולם יודעים את עבודתם על בוריה ? אף אחד מהם לא טועה לפעמים? ובכל זאת כולם עוסקים בחיי אדם. הודעות כנ"ל הן הסיבה לנטישה המונית של פורומים בפורטלים אחרים ואני לא רוצה שזה יקרה כאן ! אני שוב מציע, לטובת הפורום, לא לאפשר הודעות "אלמוניות" "כלליות" ולנהוג בהן ביד קשה (או בקיצור...למחוק). אין לנו את הכלים , הידע או הרשות לשפוט את רמתו המקצועית של אף אחד ! בשביל זה יש לו מנהלים. הרבה בריאות
אמנון מרגלית
 
אמנון-לקקן

אמנון אתה פלצן ובנוסף גם לקקן! כמתנדב נוער, שבעבר היה גם מזכירות נוער בתחנה שלו (אשדוד) וגם הנציג של האזור (לכיש) במ.נ הארצית אני יכול להגיד לך שרמת הנוער לא גבוהה במיוחד, לא מפני שהנוער לא איכותי (חס וחלילה) אלא בגלל הקורסים הרדודים (קורס 60, תעשה לי טובה!!!) תער"ן=קייטנה הקורס היחיד ששווה משהו הוא קורס הדרכה! אם עברת אותו אתה יודע! מאיפה אתה אגב?
 

inbale

New member
בלי אלימות מילולית בפורום הזה!

בפעם הבאה שתשתמש בביטוים כאילו ההודעה תימחק. אפשר להתבטא יפה מאוד גם בלי שימוש במילים כאילו. שיהיה לך יום טוב.
 
ממתי לומר לקקן זה לקלל?!

אלימות מילולית?! אפשר לחשוב כבר מה אמרתי.... יחי חופש הביטוי
 
ועוד איזה אלימות מילולית

היקומו המלפפונים ויכו את הגנן? פשוט שערוריה תאמין לי יש עוד הרבה שתוכל ללמוד בשביל שתוכל להדעת יותר מאמנון ומהאנשים הרבים המנוסים ככה שכדאי שתסדר את העובדות שלך לפני שאתה פותח את הפה יחי חופש הביטוי אבל תלוי איך מתבטאים חן
 
למעלה