משהו רציני

משהו רציני

בחודש פברואר מרץ אני טס לניו יורק לבדי ואני מקווה מאד שיצא להיות באחד מההופעות של הלהקה מכיוון שאני טס לבד יהיה לי יותר קשה להשיג כרטיסים ומידע על הופעות באותו זמן ולכן אני רוצה למצוא שותף או שותפה אחרי צבא שיבוא\תבוא איתי לראות הופעה של בון ג'ובי וגם על הדרך לטייל.... זה נשמע די קשה לביצוע אך אפשרי עם קצת רצון והחלטיות!!!! אני החלטתי שאם כבר אני יהיה באיזור אני יעשה את כל המאמצים להגיע לאחת מההופעות שלהם שם..... מי שמועניין שיצור קשר.... 106635572 [email protected] נ.ב. יש מעריצה מאד ישנה אני רק זוכר את הכינוי שלה "luna rose"(פורום הייד פארק) שעשתה את אותו הדבר לפני 4 שנים בערך והיא סיימה את הצבא וטסה לארה"ב ולא רק שהיא הייתה בהופעה שלהם היא גם הצטלמה עם ג'ון בון ג'ובי..... אפשר לעשות הכל צריך רק זמן וקצת השקעה ובעיקר רצון אמיתי....
 

m o r 1 0 2

New member
כ"כ חשבתי על זה../images/Emo70.gif../images/Emo168.gif

למרות שאני רק בת 14...
אני באמת רוצה לבקש מההורים שלי לטוס לארצות הברית להופעה של בון ג'ובי... אתמול חשבתי לעצמי,אם הם לא יבואו לישראל,אני חייבת להיות בהופעה שלהם!! אם באמת יירשו לי והכל יילך כפי שאני רוצה,זה יהיה כ"כ טוב אם נוכל לארגן כמה חב'רה מהפורום ולטוס יחד
להצטלם איתם?,נשמע לי כמו חלום
,באמת אני מאוד מאוד רוצה להיות בהופעה שלהם בנתיים זה הדבר הכי חשוב לי
 

nogao10

New member
אני וההורים בשיחות על זה

בצורה מאוד עקרונית נראה לי שאם אני אמצא הופעה בקיץ באירופה ההורים שלי ייתנו לי לינסוע, אולי אפילו לבד (Vיי, אין לי חברות שיהיו מוכנות לשלם כדי לראות את בונג'... הן לא היו באות גם אם זה היה חינם) אז לא ארה",ב בכל זאת, אני ילדה קטנה בת 18 (או אהיה באותה תקופה) אבל יש דיבור על אירופה...... יש דיבור, יש מצב, ניפגש שם, חברים.........!!!!!!!!
 
למעלה