משהו רציני
בחודש פברואר מרץ אני טס לניו יורק לבדי ואני מקווה מאד שיצא להיות באחד מההופעות של הלהקה מכיוון שאני טס לבד יהיה לי יותר קשה להשיג כרטיסים ומידע על הופעות באותו זמן ולכן אני רוצה למצוא שותף או שותפה אחרי צבא שיבוא\תבוא איתי לראות הופעה של בון ג'ובי וגם על הדרך לטייל.... זה נשמע די קשה לביצוע אך אפשרי עם קצת רצון והחלטיות!!!! אני החלטתי שאם כבר אני יהיה באיזור אני יעשה את כל המאמצים להגיע לאחת מההופעות שלהם שם..... מי שמועניין שיצור קשר.... 106635572 [email protected] נ.ב. יש מעריצה מאד ישנה אני רק זוכר את הכינוי שלה "luna rose"(פורום הייד פארק) שעשתה את אותו הדבר לפני 4 שנים בערך והיא סיימה את הצבא וטסה לארה"ב ולא רק שהיא הייתה בהופעה שלהם היא גם הצטלמה עם ג'ון בון ג'ובי..... אפשר לעשות הכל צריך רק זמן וקצת השקעה ובעיקר רצון אמיתי....
בחודש פברואר מרץ אני טס לניו יורק לבדי ואני מקווה מאד שיצא להיות באחד מההופעות של הלהקה מכיוון שאני טס לבד יהיה לי יותר קשה להשיג כרטיסים ומידע על הופעות באותו זמן ולכן אני רוצה למצוא שותף או שותפה אחרי צבא שיבוא\תבוא איתי לראות הופעה של בון ג'ובי וגם על הדרך לטייל.... זה נשמע די קשה לביצוע אך אפשרי עם קצת רצון והחלטיות!!!! אני החלטתי שאם כבר אני יהיה באיזור אני יעשה את כל המאמצים להגיע לאחת מההופעות שלהם שם..... מי שמועניין שיצור קשר.... 106635572 [email protected] נ.ב. יש מעריצה מאד ישנה אני רק זוכר את הכינוי שלה "luna rose"(פורום הייד פארק) שעשתה את אותו הדבר לפני 4 שנים בערך והיא סיימה את הצבא וטסה לארה"ב ולא רק שהיא הייתה בהופעה שלהם היא גם הצטלמה עם ג'ון בון ג'ובי..... אפשר לעשות הכל צריך רק זמן וקצת השקעה ובעיקר רצון אמיתי....