אנחנו נקפיץ אותך
"אני יודעת ללכת לבד" השיב העץ. ופתאום לאחר שתיקה ארוכה ומרירה, התפרץ העץ: מילא להביא את הדבר הפרמיטיבי הזה הביתה, אבל להקפיץ? בשביל מה זה טוב? מי שירצה כבר ימצא לבד איך לראות, ואם לא, אז שיתאמץ קצת.. מה יש, אני לא התאמצתי פה כל השנים? כבר אי אפשר ללכת ולחפש היום? חייבים הכל להקפיץ? אין לכם כבר חיים עם הפרענקית שלכם שיצאתם איתה בשאלה ?! ומה זה כל החחח והחי חי חי וכל השרשורי צ'ט האלו ?! ועוד להקפיץ? ממש לא הייתם צריכים והעץ היה מריר שבוע טוב