משהו קטן. זה מצחיק
או עצוב

משהו קטן. זה מצחיק ../images/Emo13.gif או עצוב ../images/Emo10.gif ../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

מתוך כתבה בויינט: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3386062,00.html "החדשות הטובות הן ששיעור הילודה אצלנו הוא הגבוה בכל אירופה. באחוז הפריון הגבוה קרובות אלינו רק הנשים בטג'יקיסטן ובטורקמיניסטן וקירגיזסטן". מעכשיו אמרו – ישראליסטן. אכן חדשות "טובות".
"הישראלים גם ממעטים בצריכת אלכוהול. בישראל נצרכו בממוצע 1.65 ליטר אלכוהול לנפש. המובילות באירופה הן לוקסמבורג (14) וצ'כיה (13). הממוצע בקרב מדינות האיחוד האירופי עומד על תשעה ליטר אלכוהול לאדם בשנה". ואלו אכן חדשות "טובות במיוחד".
אתם חושבים שיש קשר בין שתי העובדות?
ועוד לא התחלתי לקרוא את התגובות
 

אשכר

New member
לדעתי את קצת אובססיבית עם אלכוהול

כמו שאחרים פה קצת אובססיביים עם חתולים. בסדר, יש כזה דבר שנקרא אלכוהול, והוא טוב לפעמים ופחות טוב בפעמים אחרות. באירופה האנשים שפגשתי לא יודעים לשמוח ולהשתחרר אחרת, ובארץ דווקא כן. הייתי מרים לכבוד זה כמה וכמה אגודלים. הישראלים הם בכל זאת עם עם כמה יתרונות, למרות כל מה שנכתב בפורום הזה ובעיתונים. אפרופו, כמות מעשי האלימות והתאונות עקב השפעה ישירה או עקיפה של אלכוהול היא לא זניחה. הקשר בין העובדות קיים, כמו שהקשר בין זבוב ללא כנפיים וחירשות* *כלומר, אם תולשים לזבוב את הכנפיים ופוקדים עליו לעוף, הוא לא יציית. קשר מובהק.
 

herouth

New member
מסכימה איתך

אני לא צורכת אלכוהול (חוץ מאשר בשוקולד), ואני מאוד נהנית מהחיים (במושגים שלי, כמובן). לי נראה מוזר, אפילו, שאנשים יכולים ליהנות מדברים, כשבעצם החושים שלהם מטושטשים. אני יכולה לשיר ולשמוח, בלי טיפת אלכוהול. החברה מהעבודה, שגם היא חופשיה מילדים, תמיד רוקדת בסבאבה, בלי טיפת אלכוהול. ואחרי זה לא צריך לקום עם כאב ראש בבוקר, והכבד לא הרוס.
 

herouth

New member
מסכימה איתך

אני נהנית מהחיים (בסגנון שלי), ואני לא צורכת אלכוהול (חוץ מאשר בשוקולד, אולי). אני יכולה לשיר ולשמוח, ושום דבר לא מטשטש לי את הזיכרון של ההנאה. יש לי חברה בעבודה שגם היא חופשיה מילדים, וגם היא לא צורכת אלכוהול. תמיד במסיבות אנשים חושבים שהיא מסטולה כי היא רוקדת בכיף ולא דופקת חשבון. אז היא גם נהנית, גם זוכרת את זה אח"כ, וגם לא צריכה לקום עם הנג-אובר בבוקר.
 

herouth

New member
וואי, יצא לי כפול!

וזה אפילו בלי אלכוהול... איך מוחקים? בשליחה הראשונה זה לא הגיע אפילו כשריפרשתי...
 
זה בגלל שהסקת מסקנה שגויה וקלישאתית

והתשובה הזו שלי מיועדת אליך וגם אל חרות. שניכם מסיקים שאם בן אדם, או במקרה זה אני, שותה אלכוהול, זה כדי "להשתחרר". אני אדבר רק על עצמי: אני שותה כחלק מהכיף שלי. זה עושה לי טוב. אבל אני בהחלט אמיתית ומשוחררת גם בלי. (וזה לא התנצלות בפניכם). ברור לי שבאירופה שותים גם בגלל הקור (זה שבחוץ וזה שבפנים). ברור לי שיש תאונות דרכים גם בגלל האלכוהול. מן הסתם צידדת בחוק של רוחמה אברהם. מן הסתם אני לא. "בתחתית הדירוג באחוזי הפריון מופיעות מדינות כמו צ'כיה ששיעור הילודה בהן הוא 1.3 ילדים בממוצע לאישה. המובילות באירופה בצריכת אלכוהול הן מדינות כמו צ'כיה (13)". אצל הצ'כים יש קורלציה בין ירידה באחוזי הילודה לבין צריכת אלכוהול גבוהה (גם אם מקרית). אני מצאתי את זה משעשע. אתה לא. זכותך. ההומור שלנו שונה, זה בטוח. מסכימה איתך שאני "אובססיבית" לגבי אלכוהול כמו שאחרים בפורום "אובססיבים" כלפי חתולים. אני לא יודעת איך זה אצל אוהבי החתולים בפורום, אבל הקטע שלי עם אלכוהול אובבסיבי רק בפורום. אולי כקונטרה לאוהבי החתולים. אולי כי התרגלתי לאייקון. ייתכן שזה כבר מוגזם. אבל אם זה רק מפריע לך ולחרות, יש מצב שאני אמשיך עם זה עוד קצת לחיים.
 
למעלה