משהו קטן וטוב

מצב
הנושא נעול.

יצחקA

New member
משהו קטן וטוב

משהו קטן וטוב
היום בבוקר ראיתי בשד' נורדאו בת"א אוטובוס של "דן" בעל מספר מאד נמוך: 3832. מספר הקו היה '20'- קו אשר לא נוסע ברחוב זה. מספר הקו לא הוצג על-ידי שלט אלקטרוני אלא ע"י גלגלת- הצורה שבה הוצגו מספרי הקו באוטובוסים הישנים. הנהג שעבד על האוטובוס הוא נהג מבוגר שעבד בהסעה של ביה"ס בו 'מסוף כרמלית' ואני למדנו.
 

ה דרומי

New member
שאלה לאנשי הרכבת מירושלים

משהו קטן וטוב
היום בבוקר ראיתי בשד' נורדאו בת"א אוטובוס של "דן" בעל מספר מאד נמוך: 3832. מספר הקו היה '20'- קו אשר לא נוסע ברחוב זה. מספר הקו לא הוצג על-ידי שלט אלקטרוני אלא ע"י גלגלת- הצורה שבה הוצגו מספרי הקו באוטובוסים הישנים. הנהג שעבד על האוטובוס הוא נהג מבוגר שעבד בהסעה של ביה"ס בו 'מסוף כרמלית' ואני למדנו.
שאלה לאנשי הרכבת מירושלים
אחרי קניון מלחה יש פסי רכבת לאן ולאיפה וממתי הם שם? או מה היו תפקידם. ולאן הם הובילו?
 

mister K

New member
מסילה במלחה

שאלה לאנשי הרכבת מירושלים
אחרי קניון מלחה יש פסי רכבת לאן ולאיפה וממתי הם שם? או מה היו תפקידם. ולאן הם הובילו?
מסילה במלחה
מסילה זו הובילה כמובן לתחנת "החאן" שבשכונת עמק רפאים בירושלים.
 
היה כמובן גם פיצול באזור דרך בית-לח

מסילה במלחה
מסילה זו הובילה כמובן לתחנת "החאן" שבשכונת עמק רפאים בירושלים.
היה כמובן גם פיצול באזור דרך בית-לח
בית-לחם של המסילה הצרה שהגיעה עד לתחנתה באל-בירה לפני רמאללה בשנת 1918. חוץ מזה היתה שלוחה של מסילה תקנית עד למדפיס הממשלתי, שלוחה קטנה אל תחנת הכח הסמוכה ושלוחה קטנה באזור תלפיות, בסמוך לבית-צפפא למפעל רהיטים קטן. שלוחה אחרונה זו פעלה תקופה קצרה מאוד לאחר קום המדינה בשנת 1952 בלבד. המסילה שאתם רואים כיום ממזרח למלחה הונחה בחודשים נובמבר-דצמבר 1959. מיד אפרסם את ההזמנה לטקס הפתיחה שלה.
 
בבקשה: שימו ../images/Emo23.gif חברים:

היה כמובן גם פיצול באזור דרך בית-לח
בית-לחם של המסילה הצרה שהגיעה עד לתחנתה באל-בירה לפני רמאללה בשנת 1918. חוץ מזה היתה שלוחה של מסילה תקנית עד למדפיס הממשלתי, שלוחה קטנה אל תחנת הכח הסמוכה ושלוחה קטנה באזור תלפיות, בסמוך לבית-צפפא למפעל רהיטים קטן. שלוחה אחרונה זו פעלה תקופה קצרה מאוד לאחר קום המדינה בשנת 1952 בלבד. המסילה שאתם רואים כיום ממזרח למלחה הונחה בחודשים נובמבר-דצמבר 1959. מיד אפרסם את ההזמנה לטקס הפתיחה שלה.
בבקשה: שימו
חברים:
הזמנה מיוחדת תוצרת עצמית של עובדי הרכבת ! קראוזה: שמור את זה בארכיון שלך - זה פריט נדיר מאוד ויקר ערך !
 

krause

New member
אביתר,תביא את המקור למפגש,ושם

בבקשה: שימו
חברים:
הזמנה מיוחדת תוצרת עצמית של עובדי הרכבת ! קראוזה: שמור את זה בארכיון שלך - זה פריט נדיר מאוד ויקר ערך !
אביתר,תביא את המקור למפגש,ושם
אני אראה לך היכן מקומו האמיתי של המסמך.
 
שלילי. המסמך שייך לרכבת-ישראל וחוץ

אביתר,תביא את המקור למפגש,ושם
אני אראה לך היכן מקומו האמיתי של המסמך.
שלילי. המסמך שייך לרכבת-ישראל וחוץ
מזה, גם אם היה לי אותו, הייתי שם אותו ב- Ebay במחיר התחלתי של 50 דולר כדי שיגיע ל- 300 לפחות. מה אני פראייר ??
 

mister K

New member
אם כך אני מתנצל על הטעות!

היה כמובן גם פיצול באזור דרך בית-לח
בית-לחם של המסילה הצרה שהגיעה עד לתחנתה באל-בירה לפני רמאללה בשנת 1918. חוץ מזה היתה שלוחה של מסילה תקנית עד למדפיס הממשלתי, שלוחה קטנה אל תחנת הכח הסמוכה ושלוחה קטנה באזור תלפיות, בסמוך לבית-צפפא למפעל רהיטים קטן. שלוחה אחרונה זו פעלה תקופה קצרה מאוד לאחר קום המדינה בשנת 1952 בלבד. המסילה שאתם רואים כיום ממזרח למלחה הונחה בחודשים נובמבר-דצמבר 1959. מיד אפרסם את ההזמנה לטקס הפתיחה שלה.
אם כך אני מתנצל על הטעות!
חשבתי שהכוונה בשאלה היא למסילה המקורית ב-1892 שכידוע עברה אף היא דרומית לקניון מלחה. בזמן שכתבתי את התשובה ברח לי מהראש הפרט הקטן שמסילה זו מפורקת כיום. סליחה.
 

mister K

New member
ב-1892=מ-1892, שוב סליחה

אם כך אני מתנצל על הטעות!
חשבתי שהכוונה בשאלה היא למסילה המקורית ב-1892 שכידוע עברה אף היא דרומית לקניון מלחה. בזמן שכתבתי את התשובה ברח לי מהראש הפרט הקטן שמסילה זו מפורקת כיום. סליחה.
ב-1892=מ-1892, שוב סליחה
אני לא יודע מה קורה לי היום!
 
המסילה המקורית: רוחבה היה 1.00 מ' ו

אם כך אני מתנצל על הטעות!
חשבתי שהכוונה בשאלה היא למסילה המקורית ב-1892 שכידוע עברה אף היא דרומית לקניון מלחה. בזמן שכתבתי את התשובה ברח לי מהראש הפרט הקטן שמסילה זו מפורקת כיום. סליחה.
המסילה המקורית: רוחבה היה 1.00 מ' ו
היא הונחה בין השנים 1891 - 1892 כמעט באותו התוואי ממלחה ועד החאן.
 

mister K

New member
הם נמצאים שם מאז שנפתח הקו לירושלים

שאלה לאנשי הרכבת מירושלים
אחרי קניון מלחה יש פסי רכבת לאן ולאיפה וממתי הם שם? או מה היו תפקידם. ולאן הם הובילו?
הם נמצאים שם מאז שנפתח הקו לירושלים
בשנת 1892, לפני 111 שנים.
 

mister K

New member
מכונות ישנות

משהו קטן וטוב
היום בבוקר ראיתי בשד' נורדאו בת"א אוטובוס של "דן" בעל מספר מאד נמוך: 3832. מספר הקו היה '20'- קו אשר לא נוסע ברחוב זה. מספר הקו לא הוצג על-ידי שלט אלקטרוני אלא ע"י גלגלת- הצורה שבה הוצגו מספרי הקו באוטובוסים הישנים. הנהג שעבד על האוטובוס הוא נהג מבוגר שעבד בהסעה של ביה"ס בו 'מסוף כרמלית' ואני למדנו.
מכונות ישנות
אני משאר שמדובר באחת מהמכונות הישנות שחזרו לשירות לאחר שהושבתו כתוצאה ממחסור בגלל מכירת מספר מכונות מסדרת ה-40XX לחברת "קווים". נ.ב: האם הכוונה ל"משהו קטן וטוב" של משינה? אני מאוד אוהב את השיר הזה והוא של הלהקה הישראלית הגדולה מכולן! אך זה כבר שייך לפורום אחר.
 

יצחקA

New member
lo ve ken

מכונות ישנות
אני משאר שמדובר באחת מהמכונות הישנות שחזרו לשירות לאחר שהושבתו כתוצאה ממחסור בגלל מכירת מספר מכונות מסדרת ה-40XX לחברת "קווים". נ.ב: האם הכוונה ל"משהו קטן וטוב" של משינה? אני מאוד אוהב את השיר הזה והוא של הלהקה הישראלית הגדולה מכולן! אך זה כבר שייך לפורום אחר.
lo ve ken
_לא_ האוטובס לא מסדרת 40XX כי בסידרה זו אין אוטובוסים עם שילוט כמו גלגלת, מה עוד שהיה כתוב עליו המספר 3832. _כן_ בזמן שכתבתי את ההודעה הקודמת שמעתי את השיר "משהו קטן וטוב" של משינה וזה מה שהידהד לי בראש.
 

mister K

New member
בהחלט

lo ve ken
_לא_ האוטובס לא מסדרת 40XX כי בסידרה זו אין אוטובוסים עם שילוט כמו גלגלת, מה עוד שהיה כתוב עליו המספר 3832. _כן_ בזמן שכתבתי את ההודעה הקודמת שמעתי את השיר "משהו קטן וטוב" של משינה וזה מה שהידהד לי בראש.
בהחלט
כוונתי הייתה שהאוטובוסים שנמכרו הם מסדרת ה-40XX. האוטובוסים שחזרו לשירות הם כמובן מסדרת ה-38XX.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה