משהו מפחיד

efrat120

New member
משהו מפחיד

חברה שלי חלמה שנה שעברה שני לילות ברצף שהיא שרה וקוראת בהלוויה שלי, ולפני כמה ימים היא חלמה את זה שוב. אמאלה.
 

דנה^^

New member
מעניין.......

כדאי לה לבקש ממישהו שיודע שיפרש את החלום לפעמים חלומות שקשורים במוות לא כאלה נוראיים כמו שהם נראים..
 

RedUri

New member
תגובה

תשמעי זה ממש לא רציני כי: א) בדר"כ אומרים שכשמישהו חולם על מישהו שמת אז הבן אדם יחיה לאורך ימים וכשחולמים על לידה זה ההפך. ב) "חלומות שווא ידברו" ג) לחברה שלך סביר להניח אין כושר ניבואי כזה טוב. ד) יש לך מושג כמה פעמים אני חלמתי שאני מת? אפילו בחלומות צלולים, פעם אחת חלמתי שאני קופץ מצוק עד שהגעתי לאיזשהו גבול והתעוררתי (בלי קשר לגמרי). ה) אז כדי שחברה שלך תתחיל להתאמן בשירה (סתאאאאאאם). ליתר זהירות- תזהרי..... מוההההההההה
 
למעלה