תגובה
תשמעי זה ממש לא רציני כי: א) בדר"כ אומרים שכשמישהו חולם על מישהו שמת אז הבן אדם יחיה לאורך ימים וכשחולמים על לידה זה ההפך. ב) "חלומות שווא ידברו" ג) לחברה שלך סביר להניח אין כושר ניבואי כזה טוב. ד) יש לך מושג כמה פעמים אני חלמתי שאני מת? אפילו בחלומות צלולים, פעם אחת חלמתי שאני קופץ מצוק עד שהגעתי לאיזשהו גבול והתעוררתי (בלי קשר לגמרי). ה) אז כדי שחברה שלך תתחיל להתאמן בשירה (סתאאאאאאם). ליתר זהירות- תזהרי..... מוההההההההה