משהו מוזר

Seraphim

New member
חחחחח

איך אני רואה איזה פריקית מפגרת רצה אחרי אוטובוס וצועקת "נהג תעצור נהג!"
זה עדיין מקרה תמוה מאוד.
 
למעלה