משהו מוזר מאוד......

משהו מוזר מאוד......

פתחתי את מדריך השידורים של הכבלים, על יום ראשום בסטאר וורלד, ואין שם מסע בין כוכבים!!!!!!! יש במקום פיוצ´רמה ושבוע האופנה של לקמה או משהו כזה.....זה חד פעמי, נכון?
 

Bajoran Preist

New member
אני מקווה מאוד...

ע"פ מיטב זכרוני, כבר היו פעם שבועות אופנה שביטלו סטאר-טרק באופן חד פעמי, אז כנראה שכן. אפילו סטאר-וורלד לא מחורפנים מספיק לקטוע ככה סדרה בעמצע העונה...
 

B a n j o

New member
ההמ ההמ !

שמת לב לצינזורים בבאפי ? יפה! אז מה מונע מהם להפסיק סידרה לצמיתות ?
 

Bajoran Preist

New member
למשל-

את הנשיקה של טארה ושל ווילו בפרק The Body בפרק שאמא של באפי מתה. סצינות סקס בין אנג´ל לדרלה. בין הבאפיבוט לספייק. ועוד כל מיני.
תכנסי לפורום באפי, ותזכי לפירוט רב יותר...
 
למעלה