מדהים
זוהי עבודת יד של מישהו. לא הצגת את כל מה שקורה שם. הבלאנק הוא מודפס, ולאחר שנתלש בחלקו העליון, הודבק ע"ג מה שהוכן בעבודת היד. בצד ימין של הבלאנק, זה הקלויז בבוהוש שברומניה, שרק זה נותר לפליטה עד להיום. כל השאר זה המשך חצר הרבי. (אני יודע מי שצייר את זה בשעתו, הוא צייר את זה לאחר שהיו בארץ מספר שנים, ללא כל תמונה מהמקום, ואכן לימים לא נותר כלום רק מהקלויז הנ"ל.) הבניין במרכז, היה בית הרבי בעצמו. ובשמאל מגורי המשפחה, לאדמו"ר הראשון היו הרבה ילדים וחתנים. ומשפחה גדולה. היה שם גם מקווה וגם ישיבה. והכל היה במקום אחד מגודר. אם אזכה לראות את כל הדף, וודאי שאוכל לומר לך בדיוק מה זה, ומי הם הכתובים שם. אני מתאר לעצמי שזה משהו כעין הכרת טובה לאחד התורמים. במרכז כתוב, "קופת גמ"ח =גמילות חסדים, יש"י = ישראל שלום יוסף. הכיתוב בשמאל " ונתתי להם בביתי ובחומתי יד ושם טוב מבנים ומבנות שם עולם אתן לו אשר לא יכרת " זה פסוק מספר ישעיהו פרק נ"ו. הפסוק מימין "כי-בי ירבו ימיך ויוסיפו לך שנות חיים אם-חכמת חכמת לך" הוא במשלי פרק ט´ מאד אשמח לראות את כולו. שבוע טוב.