איי איי .. גם אני ראשל"צי..
החנויות האלה, שמם "קוסומוי" ובשניהם יש את אותם המוצרים.. אתם מחפשים פגיון.. אני לא בטוח לגבי זה אבל תוכלו לבדוק... ומה שבטו שזה מצויין לקנות שם דברים רבים אחרים.. : בימי שישי במדרחוב יש כמו יריד כזה.. יש את חנות החשמל רמזור מצד שמאל.. ממולו יש דוכן ובו אישה נחמדה מאוד שמוכרת הרהב דברים ותוכל להסביר לכם הרבה על הרבה דברים, אני קונה ממנה בדרך כלל אבנים.. בכול מקרה, טוב לדעת שיש פה ראשלצים, ובמיוחד טוב לדעת שיש פה מישהו פגאני מראשלצ שממה שהבנתי הוא הולך למפגשים אולי יהיה לי חברה בדרך למפגש הבא? (כן, זו שאלה אליך swicca).. אז יש מישהו מאזור היקב? או מישהו שלומד בעמית עמל??