משהו יודע איך... אני עושה חיפוש בתוך דף אינטרנט..? צריך ללחוץ ctrl+..? אבל אני לא זוכר
C Copyright © New member 20/1/03 #1 משהו יודע איך... אני עושה חיפוש בתוך דף אינטרנט..? צריך ללחוץ ctrl+..? אבל אני לא זוכר