משהו חשוב!!!!!!
חברה זה ידוע שהמצב במדינה הוא חרא והכל נראה שחור. כל ערוץ שאתה לא פותח מראים לנו זוועות מפיגועים, אז למה לנו לדבר על זה גם בצאט חאלס זה המקום היחידי שעוד אפשר להנות בו בלי לפחד כלל (חוץ מהכחולים כמובן פחחח ) אז בבקשה בלי הצעות ייעול וכל מיני ססמאות סתמיות שלו ישנו כלום. בשביל הדברים האלו יש את הגורמים המדיניים שיטפלו בזה ותאמינו לי שהם מבינים קצת יותר טוב ממכם מה צריך לעשות במצב כזה . אז בבקשה את הזוועת האלו תשאירו מחוץ לצאט כי זה לא המקום לדון בכאלה דברים. מי שמסכים איתי שישרשר!!! *אקזוטי בפניה לציבור*
חברה זה ידוע שהמצב במדינה הוא חרא והכל נראה שחור. כל ערוץ שאתה לא פותח מראים לנו זוועות מפיגועים, אז למה לנו לדבר על זה גם בצאט חאלס זה המקום היחידי שעוד אפשר להנות בו בלי לפחד כלל (חוץ מהכחולים כמובן פחחח ) אז בבקשה בלי הצעות ייעול וכל מיני ססמאות סתמיות שלו ישנו כלום. בשביל הדברים האלו יש את הגורמים המדיניים שיטפלו בזה ותאמינו לי שהם מבינים קצת יותר טוב ממכם מה צריך לעשות במצב כזה . אז בבקשה את הזוועת האלו תשאירו מחוץ לצאט כי זה לא המקום לדון בכאלה דברים. מי שמסכים איתי שישרשר!!! *אקזוטי בפניה לציבור*