משהו חם מהיום !!!
משהו חם מהיום !!!
היום ביצעתי קו 405 מירושלים לתל אביב בשעה: 12:30 עם 84-951-01 (MB 404) כשהגעתי למחלף שורש בשעה 12:45 נשמע פיצוץ מהחלק האחורי של האוטובוס. המנוע כבה וההגה ננעל, המזל שלי שהייתי בנתיב הימני ככה שהצלחתי לברוח ימינה לשוליים. חום המנוע היה סביר והפיצוץ הפחיד את הנוסעים שחלק מהם נכנסו להיסטריה והתחילו בשאלות של מה קרה וכו'. קיפלתי את התיק שמתי עליי אפוד זוהר והרחקתי את האנשים מהכביש אל מעבר למעקה הבטיחות. וכמובן שהודעתי למי שהיה צריך. הגיע אוטובוס נוסף של קו 405 שאסף את הנוסעים. אני בנתיים המתנתי לגרר שיבוא לחלץ אותי חיכיתי משהו כמו שעה שבנתיים ניידת משטרה הגיעה אליי והשוטר שיצא מהניידת אמר לי שהתלוננו על שריפה מהחלק האחורי וכשהסברתי לו מה בדיוק קרה הוא דיווח וכמובן שאמרתי לו שגרר בדרך וכו'. בשעה 14:00 הגיע גרר וממבט חטוף שלו הוא אמר לי שמעוצמת הפיצוץ עף הסטרטר וככל הנראה הלך המנוע. הייתה נזילה חזקה מאוד של מים אחרי הפיצוץ ואני מודה שזה היה די מלחיץ כשזה קרה. ואני לא מאחל לאף אחד שההגה ינעל לו תוך כדי נסיעה. מהלחץ צילמתי כמה תמונות sorry על האיכות וזה היה מהר כי תפתי טרמפ על 405 שלקח אותי לתמח"ת
משהו חם מהיום !!!
היום ביצעתי קו 405 מירושלים לתל אביב בשעה: 12:30 עם 84-951-01 (MB 404) כשהגעתי למחלף שורש בשעה 12:45 נשמע פיצוץ מהחלק האחורי של האוטובוס. המנוע כבה וההגה ננעל, המזל שלי שהייתי בנתיב הימני ככה שהצלחתי לברוח ימינה לשוליים. חום המנוע היה סביר והפיצוץ הפחיד את הנוסעים שחלק מהם נכנסו להיסטריה והתחילו בשאלות של מה קרה וכו'. קיפלתי את התיק שמתי עליי אפוד זוהר והרחקתי את האנשים מהכביש אל מעבר למעקה הבטיחות. וכמובן שהודעתי למי שהיה צריך. הגיע אוטובוס נוסף של קו 405 שאסף את הנוסעים. אני בנתיים המתנתי לגרר שיבוא לחלץ אותי חיכיתי משהו כמו שעה שבנתיים ניידת משטרה הגיעה אליי והשוטר שיצא מהניידת אמר לי שהתלוננו על שריפה מהחלק האחורי וכשהסברתי לו מה בדיוק קרה הוא דיווח וכמובן שאמרתי לו שגרר בדרך וכו'. בשעה 14:00 הגיע גרר וממבט חטוף שלו הוא אמר לי שמעוצמת הפיצוץ עף הסטרטר וככל הנראה הלך המנוע. הייתה נזילה חזקה מאוד של מים אחרי הפיצוץ ואני מודה שזה היה די מלחיץ כשזה קרה. ואני לא מאחל לאף אחד שההגה ינעל לו תוך כדי נסיעה. מהלחץ צילמתי כמה תמונות sorry על האיכות וזה היה מהר כי תפתי טרמפ על 405 שלקח אותי לתמח"ת