*משהו חדש ונדיר
בארץ: OC500 מארס של נתיב אקספרס כפי שצולמה בשעת לילה בקרית שמונה.
**משהו חדש ונדיר
בארץ: OC500 מארס של נתיב אקספרס כפי שצולמה בשעת לילה בקרית שמונה.
אני מתפלא שאצלכם עדיין אין כאלה,
למהאני מתפלא שאצלכם עדיין אין כאלה,
הרי כבר כמה חודשים עברו מאז ההשקה.
כדי שיהיה לך מה לשאוללמה
למה לאגד`` אין את זה co500 מארס
ג'קי, תודה רבה...משהו חדש ונדיר
בארץ: OC500 מארס של נתיב אקספרס כפי שצולמה בשעת לילה בקרית שמונה.
ונצל"ש:משהו חדש ונדיר
בארץ: OC500 מארס של נתיב אקספרס כפי שצולמה בשעת לילה בקרית שמונה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.