משהו הצליח להשיג את לב אוהב ?

מחל

New member
לקבל מלב אוהב צריך אישור ווראייטי?

מי קיבל מהם ומה הפרוצדורה.
 

רוNי

New member
בוקר טוב ויום נפלא..... שאלה

לגבי סיוע כלכלי..... אצלנו הילד (בן שנתיים וחצי) עדיין ללא אבחנה. הוא מצוי בגן רגיל ונקבעו לו שני תורים אצל דר" זימן לשבוע הבא, כך שאני מניחה שתהיה לנו אבחנה בקרוב. אנו חשים שכל יום שהוא מצוי בגן, חל שיפור מדהים. הוא אינו מדבר כלל. הוא מקשקש המון, מבין כמעט הכל, מצביע על כל מה שהוא רוצה או נענה לכל שאלה שלנו ע"י הצבעה. היות והיה במכון מסויים, שם לא טופל כלל. רק היה במסגרת של איבחונים אינסופיים, הוא לא התקדם כלל. השיפור והתקדמותו במישורים המוטוריים, החלו מהיכנסו לגן. היום איני עובדת ואני מעוניינת להכניס מטפלת הביתה, אשר תסייע ותעבוד עימו. האמת שאני די חוששת ממחירי המטפלות. סיפור יקר מאד, גייסתי את המשפחה לעניין, כי חייבים. אך לדאבוני כל סך הטיפולים מהוים עבורינו קושי לעמוד בעול הכלכלי. עצוב וקשה לי לדבר על זה. האם ישנן עמותות כמו " לב אוהב" או עמותות אחרות המסייעות מבחינה כספית? כיצד ניתן לפנות אליהם, כלומר מהם התנאים לקבלת סיוע? תודה רבה ויום נפלא, רומי
 
הם עוזרים בהיקף משתנה

לא יודע אם להתבכיין יעזור, אבל צריך לתאר את *כל* ההוצאות על הילד והם כבר יבקשו תלושי משכורת וכדומה וגם עושים ביקורי בית הרבה פעמים לפני שהם מחליטים. שווה לתאר גם הוצאות שלא כנגד קבלות כדי להמחיש להם את היקף ההוצאה. מאחר שהם עוזרים בהיקף שונה לפי המצב הכלכלי של המשפחה, בהחלט לא כדאי להסתיר קשיים כלכליים.
 

NADM

New member
לב אוהב

עמותת לב אוהב מטפלת בפנייה רק לאחר שאתם מקבלים תשובה מווראייטי. אתם אמורים לשלוח את אותה ניירת ששלחתם לווראייטי גם ללב אוהב ביחד עם התשובה של ווראייטי . וכמובן הצעות מחיר של מטפלים אחרים מאלו שקבלתם מימון מווראייטי.
 

מחל

New member
קרן משרד הרווחה וקרן הנשיא

קרן משרד הרווחה וקרן הנשיא מי מכיר מי יודע
 

Mupirocin

New member
משהו הצליח להשיג את לב אוהב ?

אני מנסה להשיג את לב אוהב בטלפון או בדואר , ללא הצלחה. משהו דיבר איתם לאחרונה ?
 

טירה

New member
ושאלה נוספת...

עבור מה ניתן לקבל סיוע מוראייטי? האם רק עבור טיפולים של קלינאית תקשורת וריפוי ועיסוק או שאפשר גם לנסות לבקש סיוע עבור שחיה טיפולית, התעמלות טיפולית,טיפולים רגשיים (מוסיקה, אומנות, תנועה)? כמו כן האם ניתן לקבל סיוע במה שלא ניתן לקבל כנגדו חשבוניות? כוונתי להשתתפות בשכר סייעות בגן או אחה"צ למשל?
 

NADM

New member
קרן נשיא המדינה

יש לפנות למחלקת הרווחה במקום מגורייך
 
תשלח/י פקס...

למס' 03-9605644. תוך יומיים קיבלתי מכתב תשובה בדואר (בשבוע שעבר). מסתבר שזו הדרך המהירה ביותר...
 
למעלה