משהו בקשר לדיון על התקציבים

driftwoodstav

New member
אני חושבת...

שכל אדם צריך להגדיר ערך. אי אפשר להחליט מה ערך ומה לא... אני מסכימה איתך לגמרי! סתיו
 
משהו בקשר לדיון על התקציבים

א. הצופים לא צריכה להיות תנועה ממלכתית, מדוע? כי השמו"ץ והנוע"ל עזרו הרבה יותר בבניין הארץ מימנה, ואפשר להוכיח את זה בכמות העצומה של ראשי הממשלה יוצאי תנועת הנוער "הנוער העובד והלומד" וה"שומר הצעיר" כמו כן מספר הקיבוצים והמושבים שהקימו לפני קום המדינה הוא עצום, ותרם רבות לקליטת עולים. עבודה לא פחות חשובה ביצעו השמו"ץ ומחנות העולים בהעלאת עולים לארץ לפני קום המדינה. אני בכלל לא אתחיל לדבר על עבודת הקודש שעשו תנועות אלה (ואחרות) אחרי קום המדינה, ועד ימים אלה. הצופים הם תנועה שהוקמה בחו"ל. אני לא מפקפקת במעשיה הראויים לשווך, אבל מי היא הממשלה הנוכחית (וואי וואי איך אני מתאפקת לא להגיד מי קבע שהצופים יהיו תנועה ממלכתית) שתעשה את ההחלטה שהצופים הם הכי ארצישראלים? הכי ממשלתיים? למה אנחנו לא ממשלתיים? כי אנחנו סוציאליסטים?כי אנחנו שמאלנים?! ב. בנוגע לתענה של דניאל- אין מאחורי אף תנועה גדולה וחילונית גוף שיכול לתמוך בה פיננסית, וגם אם כן זה מצב פסול מין היסוד, שהרי שירותי החינוך צריכים להיות מסופקים מהממשלה. ג. אתם נורמאלים, אני משתגעת בכלל איך אפשר להביט על הורים בעיניים כשמבקשים מהם "תרומות" לקן. אין דברים גדולים מזה? אני לא מבקת "תרומות" אלא אם אנחנו מארגנים אירוע צדקה. כמו כן התרומה של ערוץ 22 נראת לי מגעילה. תנועות נוער לא אמורותץ לפרסם את עצמן בטלוויזיה. אם זה לא ברור אני אסביר.
 

driftwoodstav

New member
לא ממש לזה התכוונתי...

לא מה זה ערך, אלא מה הוא ערך. זאת אומרת- מה ערך ומה לא. סתיו
 
או קיי...

צליל אני אוהבת אותך. אבל בלי קשר אף פעם לא באנו לבקש תרומות לא לשבט לא להנהגה ולא לתנועה התרומות האלה זה בוגרים שפשוט יש להם איך לתת נגיד אבא שלי יכול לתת לנו דפים אז וואלה סבבה. יש אבא שיכול לתת לנו רהיטים אז וואלה סבבה. זה מה שאני אומרת שאני מתכוונת תרומות. הבוגר שלנו שהחליט לתת לנו זמן אויר בטלוויזיה תרם לנו אותו כי כידוע לך זמן זה כסף.
 
אני חס וחלילה לא מפקפקת בתרומה

או בתהורות בכוונות של התורמים או הצופים. אבל: את באמת חושבת שכך תנועת נוער צריכה לפרסם את עצמה? את לא חושבת שתחרות בין התנועות לא צריכה להיות על בסיס שיווקי אלא על בסיס ערכי ותרבותי? ילד צריך ללכת לתנועה שהוא הולך אליה כי הכי טוב לו שם, כי המדריכים שם הכי כייפים, כי הפעילויות יותר איכותיות, ולא בגלל הפרסומות בטלוויזיה. (אני בכלל לא רוצה לדבר על המסרים הסמויים בפרסומת הזו, ועל איך היא משפיעה על ילדים, איך היא מחנכת ללחץ חברתי וכו', אבל תסמכי עליי אני לומדת פרסום וזו פרסומת כ"כ רעה מבחינה חברתית) אני רק רוצה שתטילי שניה ספק, שלא תקחי כמובן מאיליו את הפירסומת הזו. אני הייתי רוצה שאת, וכל מדריך אחר בפורום הזה, יעצור שניה וישאל את עצמו, למה אני מדריך? למה דווקא בתנועה שלי? האם זה ממלא אותי ריגשית, או סתם ממלא לי את הלוח זמנים? האם אני מעביר ערכים נכונים? האם איך שאני מעביר את הערכים האלה נכון? האם אני באמת נותן לחניכים שלי מה שהם צריכים?
 

driftwoodstav

New member
עכשיו שאני חושבת על זה...

אני לא חושבת שאני מעבירה ערכים בכלל! לא עשיתי פעולה רצינית אחת השנה שאשכרה הצליחה והקשיבו לי! גם אם משהו הלך כמו שצריך, אני לא חושבת שהחניכים קלטו משהו או חשבו על זה יותר... וזה ממש חבל! סתיו
 
לדעתי,

בצעירה (ו' ומטה), הערכים ממש לא חשובים ויותר צריך לעבוד על הגיבוש של הקבוצה וכיוצא מזה, צריך לדבר איתם על דברים חשובים, אבל זה גם לא הגיוני שילד בכיתה ה', ילך ברחוב ואמת ירים את האשפה שיש ליד הפח אל תוך הפח..... כמה שזה נשמע רק שאני אומרת את זה, הם צריכים להיות ילדים ולא פלצנים.... אז אם יש לך קבוצה מגובשת שמדי פעם את מעבירה לה פעולה ערכית, זה סבבה ומעולה, גם רוב הערכים האלו לא ממש מדברים אליהם...
 
למעלה