אתה צריך להבדיל בין סוגי המדבקיות של חלונות.
יש מדבקיה שמודבקת על המקלדת, עם ציור של הלוגו חלונות. זה אומר שהמחשב מתאים לחלונות. אבל מתחת למחשב, אם יש מדבקיה עם לוגו של חלונות + לוגו של יצרן המחשב (דל במקרה שלך) ועליה יש את הקוד של המערכת - זה אומר שעל המחשב הזה מותקנת מערכת הפעלה חלונות בגרסת OEM. אם יש לך מדבקייה עם קוד כזה מתחת למחשב ועל המחשב לא מותקנת מערכת הפעלה חלונות מסוג שרשום על המדבקיה - יש פה בעיה.