משהוא מוזר....

  • פותח הנושא yor24
  • פורסם בתאריך

yor24

New member
משהוא מוזר....

רכשתי Dell ,בחנות אמרו שזה לא כולל חלונות של ויסטה ,למרות שבמארז כן היה והוא הוציא. יש לציין שבנייד יש מדבקה של ויסטה. האם זה חוקי למכור דל בלי ויסטה?...
 

יאיר B

New member
אתה צריך להבדיל בין סוגי המדבקיות של חלונות.

יש מדבקיה שמודבקת על המקלדת, עם ציור של הלוגו חלונות. זה אומר שהמחשב מתאים לחלונות. אבל מתחת למחשב, אם יש מדבקיה עם לוגו של חלונות + לוגו של יצרן המחשב (דל במקרה שלך) ועליה יש את הקוד של המערכת - זה אומר שעל המחשב הזה מותקנת מערכת הפעלה חלונות בגרסת OEM. אם יש לך מדבקייה עם קוד כזה מתחת למחשב ועל המחשב לא מותקנת מערכת הפעלה חלונות מסוג שרשום על המדבקיה - יש פה בעיה.
 
למעלה