משבר השבוע שאחרי

משבר השבוע שאחרי

אני כבר יודעת שזהו , גם הפעם יהיה שלילי . אותם תופעות של שבוע לפני המחזור , עצבנות מכל דבר קטן, דכאון , רגשנות יתר , אותו סוג כאבים פנימיים כאלה , הדקירות האופיניות , אפילו אותו צבע של הפרשות (סליחה על התאור). כמו שאני מכירה את הגוף שלי אני יודעת שאם זה יקרה אי פעם (אני במין סוג של תחושה כרגע שזה לא יקרה לעולם) ברור שיהיה לי דימום השרשה , והיום ואתמול זה היה צריך לקרות לפי החישוב שלי וזה לא קרה , תמיד אני מחכה , נזהרת לא להשתולל מידי , עד היום השביעי שאני מחכה בכליון עיניים לאיזה דימומון , סימן כלשהוא , אות חיים שם מבפנים
, שאדע שהם עוד שם ולא התנוונו להם כבר, וזה לא מגיע , זה לא קורה , כלום .....ריקנות כזאת , כבר יכולה לראות בדמיוני את הפס הבודד ואת האחות המבשרת את הבשורה הנוראה..., כל האופטימיות שהיתה לי התפוגגה ונעלמה. סליחה אם הכנסתי אתכם לדכאון , הייתי חייבת לפרוק , אני בדאון נוראי. תודה
 

ggayya030

New member
אל תהיי עצובה../images/Emo140.gif

את חייבת להיות אופטימית
, זה חלק מהעניין... לשדר להם שם בפנים, לפרה-עוברים שלך שאת שמחה
, אופטימית
, ומחכה להם שיגדלו קצת. ויהפכו להיות עוברים קטנים ומקסימים ששטים להם ברחם האוהבת שלך
. אל תדרדרי את עצמך למצב של דיכאון ועצב עוד לפני התשובה- כי יש סיכוי שהפעם זה קרה לך! ומנסיון של אחרות- אני יודעת שאי אפשר לדעת,ולהרגיש סימנים, הרי הגוף שלנו גם ככה כ"כ מבולבל מעודף ההורמונים שמזריקים לו . תשמרי על החיוך ועל שמחת החיים - בשבילם!!!
חיבוק גדול
גאיה
 
דנדוש דוקא שחושבים שזה לא יקרה ..

זה קורה תמיד !!... מאחלת לך המון הצלחה תחשבי חיובי אני יודעת שזה קשה ..ואני בידיוק כמוך במחשבות אם אותה חשיבה שמעותת הכל אך אני מאמינה שזה יגיע וכשזה יגיע את תופתעי ...
יונית החיובית
 

kasa

New member
אוף, דנדושה, למה את רותמת את העגלה

לפני הסוסים ?!?
וההעצבנות, הדכאון, והרגשנות - הם בטח מההורמונים... למה את כבר מספידה ?! תני להם צ´אנס....הם בטח מתאמצים שם כל-כך, אל תבריחי אותם....- הם בטח לא רוצים אמא דכאונית, עצבנית ורגשנית
וחוצמזה, אני לא מוותרת כ"כ מהר על השמפניה שלך ושל מיכל...
מקווה בכל
שההורמונים מחוללים בך שמות, והפסימיות תתפוגג במהרה...
 

מיכל25אב

New member
מה יהיה???

טוב לפחות שאנחנו מתואמות לא להיות בדאון באותו זמן.... אני יודעת מה את מנסה לעשות,את מנסה לחסוך לעצמך שבוע של ציפיה-ולהחליט כבר מעכשיו,מצטערת יקירתי,אין קיצורי דרך!! הטיפול הזה עוד לא נגמר עד שהוא נגמר,והוא בהחלט שיעור באורך רוח... היום את לא במצב של לדעת משהו-ואין ברירה אלא לחכות ולראות... בקיצור,מצטערת לאכזב אותך,מבחינתי,את עדיין מעוברת עד שיוכח אחרת!!!!!
 

נועם@בת

New member
אחח... אם היו לי אלף שקלים על כל

"הריון אחרי דכאון" כבר הייתי מסודרת לכל החיים. מוכר כל כך הדכאון הזה, מוכר כל כך משבר השבוע שאחרי, בעיקר אחרי ששאריות הכוריגון מתחילות להתנדף והגוף פתאום חוזר קצת לעצמו- מה שמתפרש כאין הריון תמשיכי לחפש סימנים יקירתי, וכשתמצאי את הסימן המובהק תגלי לנו, כי עד היום, עם כל שפע ההריונות עוד לא מצאנו אחד כזה. את בהריון ולא יוכח אחרת
.
נועם
 

סיגלייה

New member
כל כך מבינה אותך, ואני יום לפני

הבטא ויש לי תחושות שזהו זה, אך אני עדיין אופטימית ומקווה לטוב. את שבוע לפני ואולי אלה הם סימנים טובים? אל תתיאשי ואל תאמרי נואש, כיוון שעדיין מוקדם. מאחלת לך שתתבדי ושתהרי אמן ואמן. לילה טוב סיגלייה
 

לימי5

New member
חמודה ../images/Emo24.gif

בטח כבר אמרו לך אלף פעם ואני עוד פעם. זה לא אומר כלום!!! וגם כשנראה לנו שאותם תופעות חוזרות לפעמים זה אחרת. תמשיכי לקוות לטוב ואל תחשבי שלילי. ויש הריונות עם כל התופעות האלה ויש הריונות בלי דימום השתרשות... הייתי בהריון לפני 3.9 שנים אחרי הזרעה , ומה שהרגשתי כל הזמן זה כמו לפני מחזור והיו דקירות והיו כאבי רגלים וכאבי ראש אופייניים וכאבי גב וכל הזמן הרגשתי זרמים שכאילו אוטוטו מחזור יוצא וכל שנייה הייתי בשרותים אבל הוא לא הגיע. תארי לך שאפילו לא הלכתי לעשות בטא כי כבר הספדתי את הטיפול ודחיתי את זה בשבוע. ואגב, לא היה דימום הפרשה! אז למהשיך לחייך ולהיות אופטימיים
 

neta2

New member
לא יעזור לך!! את בהריון - ../images/Emo13.gif

עד שתהיה הוכחה אחרת.. ואני מתפללת שלא תהיה הוכחה אחרת! ובינתיים תעשי סקר קצר ותופתעי לגלות שמרבית ההריוניות לא חשו בכלום, בשום דבר פצפון עד הבטא.. תנסי ותראי.
קדימה, לחייך ולהאמין שהפעם זה קורה!
 

limor1975

New member
דנדושה ../images/Emo24.gif

זה לא נגמר עד שזה נגמר.... ככה אומר הפתגם! אל תספידי עדיין! אני לא יודעת למה את חושבת שאם זה הצליח להשתרש אז צריך להיות דימום.... הדימום לא חייב להיות. בקשר לסימנים... גם הם לא תמיד מופיעים אצל כל אחת לפני האיחור... תני צ´אנס! עדיין מחזיקה לך
.
לימור
 
מצטרפת לנטע

דנדושה אהובה קודם כל מצטערת שלא הגעתי אתמול למרות הבטחתי (גם אני לא שרויה במיטבי כרגע). אני חייבת לספר לך שבשני הריונותיי לא חשתי בכלום, חוץ מביציאת ההורמונים מהגוף שבוע אחרי הכוריגון. פשוט לא יודעים, וזה בלאק בוקס עמום ובלתי ידוע. וחוסר הידיעה בשילוב הסערה ההורמונלית כנראה לא מיטיבים עם מצב הרוח שלנו. אולי זה גם סוג של מנגנון הגנה. מחבקת ואת דנדושה המעוברת עד שלא הוכח אחרת. אוהבת מאוד
 
דנדוש כ"כ מזדהה עם ההרגשה שלך

אני בחודש שני של טיפול עם זריקות (לא רצוף) ושמתי לב שבשני המקרים שבוע לאחר הכוריגון סף הרגישות שלי בשמיים, הכאבים מהשחלות פוחתים ומתגנבות להן מחשבות שאולי גם הפעם זה לא.....אז כנראה ששתינו נורמליות לחלוטין (עד כמה שניתן להיות נורמלית בטיפולים) הפעם החלטתי להיות עם מחשבות חיוביות, עד כמה שזה ניתן עם פרץ ההורמונים שנחת עלי... ואני רוצה להמליץ לך לנקוט באותה גישה וכמו שאמרו לך כאן כולן "את בהריון עד שלא יוכח אחרת". מקווה עבור שתינו ועבור אחרות שבשבוע הבא יקרה מה שאנחנו כ"כ מצפות....
 
חסרת לי אתמול

אבל הבנתי למה לא הגעת ואני מחזיקה לך אצבעות חזק חזק . תודה זוהרה אהובה שלי
 
תודה חמודות שלי

עודד אותי במקצת העובדה שיש את מי להאשים בתחושת הנאחס שנפלה עליי - את הכוריגון!! שמתפוגג לו . אבל מצד שני אני מתחילה לחשוב שאם היה הריון אז הייתי אמורה להמשיך להרגיש ככה טוב ואופטימית לא ? אני מרגישה כל היום שאני לא אני , או בעצם אני כן אני כמו שאני תמיד בתקופה הזאת בחודש , עצבנית נורא ומדוכאת והעיניים שלי כבויות , אני מרגישה שבא לי לברוח מפה (מהעבודה ) ולהיות לבד עם עצמי , למשל מול הים או משהו כזה , או בעצם לא לבד ממש , עם בעלי , פשוט לשבת ולדבר ולדבר ולדבר .
 

babynow

New member
מחבקת חזק הכי בעולם../images/Emo24.gif

ובכל זאת מחזיקה גם אצבעות.....
 

limordc

New member
דנדוש יקרה

היות שאנו (לצערנו) לא יכולות לקבוע את תוצאות הטיפול, וגם לא לנחש.. נותרה לנו האפשרות פשוט להיות אופטימיות (ולהתפלל..) מחזיקה מליון אצבעות!!
 
תהיי אופטימית

דנדוש היי, לא נראה לי שבשלב זה יכולים להיות סימנים שיכולים לנבא את מה שמתחולל בפנים... צאי פשוט מכל המחשבות שמתרוצצות לך בראש ושוב בהצלחה דסי
 
למעלה