משבר הנקה...

משבר הנקה...

לכבוד יומולדת 9 חודשים התחיל להתדלדל לי מלאי החלב, אני רואה את זה בשאיבות וגם בלילה כשהילדה מחפשת ומחפשת ונשארת רעבה אחרי 2 צדדים.

הציעו לי לקחת חילבה, איך מומלץ לקחת את זה?
אני לא לוקחת כדורים, יש דרך אחרת?
מינונים?

תודה,
אמא שעוד לא רוצה להפסיק להניק
 
רוצה להמשיך להיניק

הי
כשאת כותבת "בלילה" את מתכוונת לאמצע הלילה או לשעות הערב?
האם הילדה אוכלת מוצקים?
האם בעבר כששאבת יצא יותר חלב?
את יכולה חילבה 3 כדורים ביום כפול 3 פעמים.
אין לך בעיות רפואיות? סוכר?
תתחילי בהדרגה, אבל בשלב הזה, לא בטוח שזה יהיה בכלל אפקטיבי.

את ישנה מספיק? אוכלת טוב?
 
הכי בולט לי בשעות הערב

בהנקה שלפני הלילה.
בעבר (לפני שבוע...) יצא לי בכל שאיבה בין 120 ל-150 וב-3 השאיבות האחרונות - 70-80.
היא אוכלת יפה פירות וירקות בגן, אצלי אוכלת ממש מעט, אין לה ארוחת מוצקים מבוססת בבית, רק "נשנושים", גם כשאני מנסה להאכיל היא אוכלת יפה 4-5 כפיות ואחר כך מתחילה לאבד עניין.
אין לי בעיות של סוכר, יש חלבון בשתן (משהו כרוני, עכשיו נמצא בבירור נפרולוגי), זה מפריע?
יש דרך אפקטיבית אחרת לקחת חילבה או רק בכדורים?
 
ממשיכה

חלבה בכדורים או טיפות.
האם בטיפת חלב לא הנחו אותך להוסיף חלבון בארוחה?
לפי השאיבה, זה באמת נראה כמו שכמות החלב יורדת.
האם התחלת לקחת גלולות?
הדרך הכי טובה להגביר חלב, זה בשעות שהיא לא איתך לשאוב לפחות פעם אחת.
אני לא יודעת אם זה מסתדר לך.
 
אני שואבת בד"כ פעמיים ביום כשהיא בגן

לוקחת גלולות סרזט החל מ-6 שבועות אחרי הלידה, לא השתנה כלום.
אני מנסה עכשיו להוסיף קצת מוצקים, גם חלבון בין השאר, בינתיים נראה שזה מתחיל סופסוף לעניין אותה.

אם לא יסתדר תוך כמה ימים אני אנסה להוסיף טיפות חילבה...
תודה!
 
הוא חזר, הוא חזר, הוא חזר!

שינה טובה והרבה מים עזרו לפני שהגעתי לשלב החילבה.
שאבתי עכשיו 180 בפעם אחת
 
למעלה