התחלה סגולה
New member
משבר הנקה...
לכבוד יומולדת 9 חודשים התחיל להתדלדל לי מלאי החלב, אני רואה את זה בשאיבות וגם בלילה כשהילדה מחפשת ומחפשת ונשארת רעבה אחרי 2 צדדים.
הציעו לי לקחת חילבה, איך מומלץ לקחת את זה?
אני לא לוקחת כדורים, יש דרך אחרת?
מינונים?
תודה,
אמא שעוד לא רוצה להפסיק להניק
לכבוד יומולדת 9 חודשים התחיל להתדלדל לי מלאי החלב, אני רואה את זה בשאיבות וגם בלילה כשהילדה מחפשת ומחפשת ונשארת רעבה אחרי 2 צדדים.
הציעו לי לקחת חילבה, איך מומלץ לקחת את זה?
אני לא לוקחת כדורים, יש דרך אחרת?
מינונים?
תודה,
אמא שעוד לא רוצה להפסיק להניק