משאבה - Zefal Blizzard - המלצות?

spinner5

New member
ניסיתי את ראש המשאבה, מהגרועים שיש

קניתי רק את ראש המשאבה וחיברתי אותן לצינור הקיים שלי במשאבה אחרת כמובן, לא הצלחתי לעשות איתו כלום...האוויר ברח לי בגדול. אישית יש לי משאבת ריצפה של BETO... נקנתה ברוזן את מינץ, מחירה באתר שלהם 90 האוויר לא בורח ממנה בשום מצב. בכל מקרה עצתי היא: בכל קניית משאבת רצפה, ת מ י ד תקח איתך את הגלגל שלך לניפוח ניסיון בחנות... הדבר האחרון שאתה רוצה זה לקנות משאבת רצפה שבסוף בבית האוויר בורח ממנה.
 

spinner5

New member
עקרונית אתב צודק, אבל יש יוצאים מהכלל

לדוגמא: ונטיל של CONTINENTAL הוא מבין הטובים שיש, לעומתו יש לי כמה של BONTRAGER שלא ממש בנויים באותה צורה, כך שהם אוטמים הרבה פחות טוב...
 

noamwax

New member
משאבות ZEFAL

לפני שבחרתי תא המשאבה הנוחכית עברתי גם על הדגמים המשווקים בארץ של משאבות זפל. כללית זו חברה המייצרת מוצרים ברמה גבוהה וכן היו ציפיותי. התאכזבתי למצוא משאבה גמישה מידי שלטעמי לא הייתי נהנה ממנה לאורך זמן. בכל מקרה הנה כמה טיפים לבחירת המשאבה הנכונה:
 
למעלה