מרפי בשבוע

מרפי בשבוע

והפעם: מזג האוויר המטורף.
כיוון שלא היה לי חשק/ כוח לעבור על כל לוח השנה שלי לחפש משפט שקשור במזג האוויר, נעזרתי ברשת, ומצאתי משפט שפשוט היה כל כך נכון לגביי היום, שהייתי חייבת לשתף
ככל המזג האוויר גרוע יותר, כך תצטרך לצאת אליו יותר
The worse the weather, the more you are required to be out in it



(וסיגל, אני רואה בך אחראית ישירה לחום הזה שנחת עלינו. רק שתדעי
)
 
כל כך מדויק

היום, שיא החום שזקני צפת לא זוכרים, הייתי אמורה לעשות משהו אחד, כנגד כל הסיכויים, וזהו ולחזור לנוח. שרשרת של אירועים מרפיים לחלוטין הפכו את היום הזה לאחד הימים הפעילים והמתישים ביותר עבורי. בשיא החום.

מחר אובך, אזהרת אובך למי שרגיש
. לסגור חלונות ולא לצאת בחוץ בכלל עד שיישמעו צפירות הרגעה עולות ויורדות


אני מתארת לי שמרפי הנ"ל לא חי באוריינט היוקד והתכוון ב"מזג אוויר רע" דווקא לגשם, שלב וקור.

ועוד מחשבה שהיתה לי, אעלה אותה מדמדומי הזיית התשישות: האם להאמין בחוקי מרפי נחשב באותה קטגוריה של אמונה באמונות טפלות? טפו טפו, שבעה דגים ובן פורת יוסף
 

Sigal H

New member
לדעתי, אכן כן

הוא סוג של בן-דוד ל"אל תפתח פה לשטן".
אישית, אני לא מאמינה במרפי וגם לא בשטן, ולכן אני יכולה ליהנות בלב שלם ממשהו כל עוד הוא קיים להנות ממנו מבלי לחשוש מסופו (שממילא יגיע במוקדם או במאוחר). או לכל הפחות, נותנת משקל זהה ל"אולי זה יתפקשש לגמרי" ו-"אולי זה יצא מעולה". אופטימית חסרת תקנה אמרנו?
 
את שפויה כנראה
, חוץ מזה שאת נפלאה

אני, במקרים שנופלת פרוסת לחם מרוחה כבר, תמיד מסתכלת בסלואו מושן לראות אם היא נופלת בצד של המרפי, וכשכן - זה גורם לי להרגיש שהעולם הוא מקום מסודר
 
למעלה