מרכז השליטה החדש
באתר רכבת ישראל החדש הועלת הדמיה פנורמית של מרכז השליטה החדש. אשמח אם משהו ממומכי הפורום יוכל לפרט ולהסביר מה בדיוק נראה בתמונות. מספר שאלות (שיהיה לכם יותר כל לפרט): 1. למה קיימות מספר עמדות 2. למה לא כולן מאוישות? 3. האם יש פקח לכל קו או לכל קטע? מה קורה כשיש פעילות יוצאת דופן (איחור/דריסה וכו'). מי מקבל את ההחלטות? הפקח במרכז, הפקח ברכבת, הנהג? 4. (שאלה ריטורית יותר, אני מודה) למה למרות הפעלת המרכז לא הרגשנו עדיין שיפור מה באיחורים? תודה מראש...
באתר רכבת ישראל החדש הועלת הדמיה פנורמית של מרכז השליטה החדש. אשמח אם משהו ממומכי הפורום יוכל לפרט ולהסביר מה בדיוק נראה בתמונות. מספר שאלות (שיהיה לכם יותר כל לפרט): 1. למה קיימות מספר עמדות 2. למה לא כולן מאוישות? 3. האם יש פקח לכל קו או לכל קטע? מה קורה כשיש פעילות יוצאת דופן (איחור/דריסה וכו'). מי מקבל את ההחלטות? הפקח במרכז, הפקח ברכבת, הנהג? 4. (שאלה ריטורית יותר, אני מודה) למה למרות הפעלת המרכז לא הרגשנו עדיין שיפור מה באיחורים? תודה מראש...