מרכבות האלים???

vitvit

New member
מרכבות האלים???

מישהו יודע איך קוראים למנגינה הזאת באנגלית? אני לא בטוחה שזה השם בעברית, זה מה שאמרו לי, אני זוכרת שזה מארש כזה של הצבא האדום... מישהו? תודה
 

vitvit

New member
אנשים בבקשה......

אני צריכה את זה די דחוף... אף פעם לא אכזבתם אותי...
 

vitvit

New member
לא, זה לא זה...

תודה בכל אופן, עוד מישהו , בבקשה?
 

vitvit

New member
אנשים בבקשה... משהו של הצבא האדום..

אני בטוחה שכולם מכירים אם הייתי יכולה לזמזם לכם...
 
למעלה