מרי לו ...בואי שניה...
מוצאי שבת... נכנסתי לי , סתם לרגע מדפדפת בפורום... יש כאן איזה ``איש לבן`` שבא להתחיל איזו חגיגה מלוכלכת... מרי לו יקרתי, זה הזמן, פשוט לגדוע את הטינופת באיבה. בין אם הוא כותב עכשיו דברים מכוערים למישל ובין אם למישהוא אחר. למחוק, להעיף, לחסום כניסה!!! ועכשיו! תנו למקום הזה להיות מה שהוא, מקום נעים לכתיבה... לילה טוב. נקיטה (שאין לה כח לשירשורים מכוערים ומשעממים... של שטויות של אנשים שמחליטים ל``ריב`` בפורום)
מוצאי שבת... נכנסתי לי , סתם לרגע מדפדפת בפורום... יש כאן איזה ``איש לבן`` שבא להתחיל איזו חגיגה מלוכלכת... מרי לו יקרתי, זה הזמן, פשוט לגדוע את הטינופת באיבה. בין אם הוא כותב עכשיו דברים מכוערים למישל ובין אם למישהוא אחר. למחוק, להעיף, לחסום כניסה!!! ועכשיו! תנו למקום הזה להיות מה שהוא, מקום נעים לכתיבה... לילה טוב. נקיטה (שאין לה כח לשירשורים מכוערים ומשעממים... של שטויות של אנשים שמחליטים ל``ריב`` בפורום)