מרי לו ...בואי שניה...

נקיטה...

New member
מרי לו ...בואי שניה...

מוצאי שבת... נכנסתי לי , סתם לרגע מדפדפת בפורום... יש כאן איזה ``איש לבן`` שבא להתחיל איזו חגיגה מלוכלכת... מרי לו יקרתי, זה הזמן, פשוט לגדוע את הטינופת באיבה. בין אם הוא כותב עכשיו דברים מכוערים למישל ובין אם למישהוא אחר. למחוק, להעיף, לחסום כניסה!!! ועכשיו! תנו למקום הזה להיות מה שהוא, מקום נעים לכתיבה... לילה טוב. נקיטה (שאין לה כח לשירשורים מכוערים ומשעממים... של שטויות של אנשים שמחליטים ל``ריב`` בפורום)
 

מרי-לו

New member
נקיטה יקירתי

אם תבדקי שוב תשימי לב שממש אחרי שהוא כתב בתור ``האיש הלבן`` מחקתי לו את ההודעה. הוא שב וכתב בכינוי ``מלאך המוות`` וגם ההודעה הזאת נמחקה. השלב הבא כמובן יהיה חסימתו. תאמיני לי שגם לי אין כח לשרשורים מכוערים, בטח לא כאלו שבאים לפגוע באנשים כאן. מרי-לו
 
ניקי אהובה....

מזל שאת העזת לכתוב זאת... ואני חשבתי כבר לפתוח במלחמה.... מחריבה פשוט נעלמה לה... מה? אז אני צריכה לקחת לה ת`עבודה?? יסולק איש לבן -שחור- מוקה... לאלתר !!! מישל
 
למעלה