מרים בן-פורת, הגיל עושה את שלו

דוליטל

New member
מרים בן-פורת, הגיל עושה את שלו

זו המסקנה העולה מהצעתה המוזרה. אני בעד זכויות מיעוטים, אבל למה לפתוח חזית חדשה, למה לעורר דובים מריבצם?
 

דוליטל

New member
אצל כולנו, למרות חוכמתנו, יש

הרבה תאי מוח שמתנוונים כל יום, כל שעה, גם אצל אנשים ``פשוטים`` וגם אצל שופטים עליונים לשעבר. אנחנו בני-אנוש, ואני באמת לא בא בטענות בענין לגב` בן-פורת. אני אפילו מכבד אותה ואת דעתה. וכן, היא אכן אשה חכמה, אבל רק אנושית. אני רק מזהיר את עצמנו שלא לעורר נושא שרק ידליק בעירה גדולה ולא יפתור שום קיפוח, שאכן קיים כנגד הערבים הישראליים. הבה נפתור את הדברים בצורות פחות בומבסטיות, כי אמירתה של בן-פורת רק מעודדת לכיוון של ישות עצמאית לערביי ישראל. היא אולי לא התכוונה לכך, אבל זה בהחלט מחזק גורמים קיצוניים אצלם שיזכירו לנו את פליטת הפה השכם והערב וידרשו למלא את ה``הבטחה`` הגלומה באמירה זו.
 

a-s-inv

New member
נהפוך הוא

הגיע הזמן שאנחנו הזוטרים בחכמה ובמניין נבין שאנחנו באמת קטנים לעומת אנשים זקנים בחכמה ומניין ומי הוא זה כאן שיזלזל בחוכמתה של האישה הזו שאני אישית יש לי סיבה גדולה לא לאהוב אבל גם היא נגעה בנקודה אבל עם צביעות מרובה כהרגלה היא נגעה בנקודת הקיפוח שיצרה החברה הישראלית השבעה המתנשאת השולטת העשירה הקומוניסטית היא שמה לב לפערים אבל לא זוהיא שתכאב את כאב אחיה היהודים שם למטה היא כן כואבת את כאב בני דודיה הערבים וההבדל בין שני הסקטורים האלו הרבה יאמרו שהוא לא ממש גדות
 
עובדיה ומרים למה שלא יתיידדו

לאור דבריה של הפנסיונרית המכובדת שלחמה עבור פנסיה כפולה אני חשבתי לתומי אולי כדאי להכיר לה את הגבר הפנוי והמבוקש כל כך רבנו הגדול פטרונה של ישיבת ``צחנת אריה``. ללא ספק לאור רעיונותיה תוכל לשמש שם בכהונה נוספת ולקבל הקצבה מהישיבה המהוללה.
 
למעלה