מריה מאכזבת אותי

avivino

New member
מריה מאכזבת אותי

קודם כל לדעתי כותבים מריה ולא מראיה...אבל זה לא משנה. אהבתי אותה מהרגע הראשון VISION OF LOVE וכו´... התהבתי נורא מהיכולת הווקאלית שלה, ובכלל מהשירים והעוצמה. לדעתי הבעיה הכי גדולה שלה בשנים האחרונות היא הקול שלה. שמועות של יודעי דבר בניו-יורק אומרות שהקול של מריה פשוט הולך ונגמר. אז נכון שמדי פעם בשירים האחרונים שלה עוד שומעים קצת עוצמה, אבל לא שמתם לב שרוב הזמן היא לוחשת? הדוגמא הכי טובה (למעשה רעה...) שהיתה לי קרתה בסוף דצמבר האחרון. לכבוד הקריסטמס הראו בגיא פינס את מריה שרה אחד מהשירים שהיא הקליטה בזמנו בדיסק MARRY CHRISTMAS שמבחינה קולית הוא אחד הטובים ביותר שלה. איזו עוצמה! בכל אופן בגיא פינס היא לחשה את רוב השיר, בחיי רציתי להחטיף לה סטירה מרוב שזה עצבן אותי, ואני לא בנאדם אלים בדרך כלל. אז זהו, כנראה שנגמר לה הסוס, אולי בגלל הבעל לשעבר שמירר לה את החיים, אולי בגלל הסיליקון, אני לא יודע- אני רק מצטער. אבי.
 

eranmc

New member
אממ

1. בן כמה אתה? 2. היה בארץ את השיר הזה בכלל? בכל אופן בתקופת ההקלטות של שיר זה היא הייתה בת 19-20, ככה שגם הקול שלך מאותו תקופה השתנה איזה 3 פעמיים. ב HOMECOMING מראיה שרה את אותו שיר כמעט אותו דבר. אחד הבעיות זה גם השירים החדשים שצריכים צורת שירה אחרת. בכריסמס הזה היא הייתה ב"בט" והיא שרה את JOY TO THE WORLD יותר טוב מהדיסק, לדעתי לפחות למרות שאני אוהב פחות את הלחישות.
 

avivino

New member
אכן, אני זקן

טוב ערן, האמת שאני הייתי בגיל שלכם כשהיא התחילה לשיר, מה שאומר שאני היום בן 26. אבל זה לא משנה כלום, תראה לדוגמא את היריבה מס´ 1 שלה ווטיני יוסטון (שגם לה, לא עלינו, יש צרות בלי סוף) והקול המדהים שלה נשאר בדיוק אותו דבר, אם לא יותר טוב, עם השנים. בקיצור, זה לא שאני סתם רשע שרוצה לרדת עליה, אני באמת חושב שייתכן שהסיבה לשינוי התדמית המוזיקלית שלה תלויה באבדן חלקי של יכולת השירה שלה, או שאולי זה קשור איכשהו לירידה שלה מהפסים, לא יודע... אה, ואני לא חושב שהיא היתה בת 19-20 כשהקליטה את אלבום הקריסטמס שלה, יותר כמו 24.
 

eranmc

New member
26...

זה הגיל. מראיה התחילה לשיר בגיל 14 ככה אני חשוב להקלטות הרקע ובגיל 18 או 19 היא הקרליטה את "מראיה קארי". זה היה לפני 15 שנה בערך. וויטני כבר לא יריב. וויטני סתם זמרת היום. אין לה את היכולות של פעם. ומראיה היו לה הכי הרבה יריבות לדעתי. כל פעם משווים אותה לזמרת אחרת לוויטני, סלין, מדונה, אלישיה, שאנייה, בריטני, ג´ניפר... ומראיה היום שרה שירים כמו Don´t stop שלא מצריכים ווקליות רצינית. פעם שמראיה הייתה שרה שירים כמו HERO היא הייתה צריכה להתאמץ... בכל אופן אני מקווה שהאלבום החדש יהיה שווה יותר. אני מת לעוד אלבום כמו "מראיה קארי" ו"קופסת להיטים".
 

roimc

New member
לא קשור

הקול של מריה כ-ן השתנה מאז 1990 אבל בטוח לא לרעה. ערן צודק, תקשיב ל-VISION OF LOVE ב-HOMECOMING מ-1999 והיא שרה באותה עוצמה. בעצם את כל השירים בתכנית היא שרה מדהים וכמו המקור. וערן שכחת להזכיר את זו שהכי משווים אותה למריה, והיא כריסטינה... וויטני היום כבר פאסה, לא שומעים עליה. אני לא מכחיש את זה שאין לה קול מדהים אבל אין מה לעשות, למריה יש קול הרבה יותר חזק. שמעת את ההופעה בסופרבול? בסוף היא נותנת NOTE חזק. ובקשר לזה שאמרת שהיא שינתה את הסגנון בגלל הקול - מריה שינתה כיוון ש-1997 עם פרפר והקול שלה שם נשמע בדיוק כמו ב-1995. בקיצור... אין קשר. והקול של מריה נשאר מדהים, חזק והכי טוב שאפשר... אולי באמת אתה כבר הזדקנת והשמיעה לא אותו דבר... סתם
 

eranmc

New member
:)

גם בדידרים היה RNB והיו ליחשושוים אבל לא באותו רמה.
 
למעלה