מרוב עצים

מרוב עצים

וידוי קטן:
לפעמים אני מתמקד מאוד בטכניקה מסויימת, או נתקע בניסיון להיות צלול.
אני סופר אצבעות, מכוון שעונים מעוררים, משנן טכניקות לשליטה בחלום ומה לא.
אני נסחף כל כך בדרך שאני שוכח את המטרה שלשמה אני עושה כל מה שאני עושה, ומשהו הולך לאיבוד.

כשזה קורה אני מנסה לעצור ולהזכיר לעצמי למה אני מתאמץ כל כך, ופשוט לדמיין איך נראה החלום שאני כל כך רוצה להשיג.
בחלום שלי אני מגיע ל"מקום שלי" (זה המקום שאני מדמיין כשאני מבצע אוטוסוגסטיה בטכניקה שחלקתי פה שבוע שעבר).
זו גבעה מכוסה דשא עם עץ בודד בראשה, ואני לידו. אני יכול להרגיש את הרוח, ולשמוע אותה נושבת בין עלי העץ.
מרחוק אפשר לראות הרים ירוקים, וביניהם מציץ הים, עם השמש שוקעת מעליו.
בחלום אני רגוע מאוד, וצלול לחלוטין. כשאני מתיישב ליד העץ אני פוגש את עצמי (כפיל שלי, שניסיתי לזמן בעבר), סוף סוף בלי מאמצים והתחמקויות כמו שהיו פעם.
אנחנו מדברים, בלי לחץ או בהילות, ומבטיחים לחזור לשם שוב.

זו הסיבה שאני עושה את כל זה. אשמח לשמוע את שלכם
 

אל על2

New member
איזהו החכם?- הלומד מכל אדם

כותרת חכמה ^_^

בשביל לא פתאום 'לשכוח' למה אתה עושה את הבדיקות מציאות
תזכיר לעצמך בתחילת כל בדיקה למה בכלל אתה עושה אותה

אני קורא ל'מקום שלי'
גינת השלג
קוראים לה ככה כי כל פעם שנכנסתי אליה ירד שלג
הדלת של הכניסה עשויה מקרח
בגינה יש פרחים ,עצים ..בעצם כל דבר שנמצא בגינה רגילה
רק שכל הגינה מכוסה בשלג וקור מקפיא
(אני חייב להודות שאני מת על החורף חבל שבישראל אפילו גשם אין)
בצד שמאל של הגינה יש ספסל מכוסה בשלג
אני לא שולט על מי אני פוגש שם , אני מדבר עם מי שיושב בספסל ולפעמים מתעלם ממנו היו כמה פעמים שלא היה שם אף אחד
לפעמים אני משתעשע בדמיוני ומדמיין מה אני יעשה כשאני יהיה בחלום צלול - כשהתחושות והמראות הריחות והקולות יהיו יותר ריאליסטים
אני חייב להגיד שנורא כיף להיות בגינה הזאת אולי אבקר בה בחלום..
 

LiRs Lullaby

New member
הו יש המון סיבות

לעוף
לצלול למעמקי הים
לדבר עם דולפינים וציפורים
לעבור דרך קירות
לטייל על הקילימנג'רו
להיכנס לספרית ענק
ועוד כל מיני

זה בהנחה שפלוני כבר מצליח להיות מודע לחלום שלו, כן?
.
 

BALEDIN

New member
אני ממש אוהבת לעוף ולעבור בין קירות מוצקים

אין לי מושג למה אבל אני ממש אוהבת לעבור בתוך חומרים מוצקים...
אני מאוד אוהבת להיות בתנוכה עוברית במרכז העולם ולהרגיש את העולם חיי ולדבר אם אמא אדמה.
אני גם אוהבת חצי חלום צלול שאני מצליחה לשמור על חלום עצמו ולהנות ממה שיש אבל עדיין להיות בשליטה.
 
למעלה