the king in yellow
New member
מרוב עצים
וידוי קטן:
לפעמים אני מתמקד מאוד בטכניקה מסויימת, או נתקע בניסיון להיות צלול.
אני סופר אצבעות, מכוון שעונים מעוררים, משנן טכניקות לשליטה בחלום ומה לא.
אני נסחף כל כך בדרך שאני שוכח את המטרה שלשמה אני עושה כל מה שאני עושה, ומשהו הולך לאיבוד.
כשזה קורה אני מנסה לעצור ולהזכיר לעצמי למה אני מתאמץ כל כך, ופשוט לדמיין איך נראה החלום שאני כל כך רוצה להשיג.
בחלום שלי אני מגיע ל"מקום שלי" (זה המקום שאני מדמיין כשאני מבצע אוטוסוגסטיה בטכניקה שחלקתי פה שבוע שעבר).
זו גבעה מכוסה דשא עם עץ בודד בראשה, ואני לידו. אני יכול להרגיש את הרוח, ולשמוע אותה נושבת בין עלי העץ.
מרחוק אפשר לראות הרים ירוקים, וביניהם מציץ הים, עם השמש שוקעת מעליו.
בחלום אני רגוע מאוד, וצלול לחלוטין. כשאני מתיישב ליד העץ אני פוגש את עצמי (כפיל שלי, שניסיתי לזמן בעבר), סוף סוף בלי מאמצים והתחמקויות כמו שהיו פעם.
אנחנו מדברים, בלי לחץ או בהילות, ומבטיחים לחזור לשם שוב.
זו הסיבה שאני עושה את כל זה. אשמח לשמוע את שלכם
וידוי קטן:
לפעמים אני מתמקד מאוד בטכניקה מסויימת, או נתקע בניסיון להיות צלול.
אני סופר אצבעות, מכוון שעונים מעוררים, משנן טכניקות לשליטה בחלום ומה לא.
אני נסחף כל כך בדרך שאני שוכח את המטרה שלשמה אני עושה כל מה שאני עושה, ומשהו הולך לאיבוד.
כשזה קורה אני מנסה לעצור ולהזכיר לעצמי למה אני מתאמץ כל כך, ופשוט לדמיין איך נראה החלום שאני כל כך רוצה להשיג.
בחלום שלי אני מגיע ל"מקום שלי" (זה המקום שאני מדמיין כשאני מבצע אוטוסוגסטיה בטכניקה שחלקתי פה שבוע שעבר).
זו גבעה מכוסה דשא עם עץ בודד בראשה, ואני לידו. אני יכול להרגיש את הרוח, ולשמוע אותה נושבת בין עלי העץ.
מרחוק אפשר לראות הרים ירוקים, וביניהם מציץ הים, עם השמש שוקעת מעליו.
בחלום אני רגוע מאוד, וצלול לחלוטין. כשאני מתיישב ליד העץ אני פוגש את עצמי (כפיל שלי, שניסיתי לזמן בעבר), סוף סוף בלי מאמצים והתחמקויות כמו שהיו פעם.
אנחנו מדברים, בלי לחץ או בהילות, ומבטיחים לחזור לשם שוב.
זו הסיבה שאני עושה את כל זה. אשמח לשמוע את שלכם