מרואן ברגותי תחילה!

מרואן ברגותי תחילה!

למעלה משנה אנו נתונים במלחמת טרור עקובה מדם, אשר שמה קץ לחייהם של יותר ממאתיים יהודים. דומה כאילו צה"ל וממשלת ישראל אינם מצליחים למצוא פתרונות למצב, וההיגד השמאלני הבלתי נשכח "אין פתרון צבאי" מקבל כביכול חיזוק ע"י המציאות הנראית לעין. אך כמובן שאין בכך אמת, ארה"ב אף היא התוודעה למציאות של מלחמת טרור אכזרית שאינה בוחלת באמצעים אך תגובתה הנחושה הבוטחת והאמונה הבלתי מתפשרת בצדקת הדרך שהובילו למתקפה הנרחבת באפגניסטן הראו לנו שאם באמת רוצים ומוכנים לשלם מחיר יש בהחלט פתרון צבאי לבעיית הטרור. הטרור הוא כמו עשב שוטה אשר יש לעקור כל הזמן את שורשיו ע"מ להבטיח שלא ישוב ויגדל. אם ישראל רוצה לחיות בשקט ובטחה עליה לצאת למלחמת חורמה כנגד הטרור הפלשתיני, מלחמה חסרת פשרות, תוך נכונות לשלם במקרה הצורך מחיר כבד, כל זאת בידיעה שאי אפשר להשלים עם חיים בצל הטרור, חיים של פחד, של שינוי שגרה, של יתמות ושכול. נעבור למספר הצעות פרקטיות:1. כיבוש הערים הפלשתינות ללא מגבלת זמן. 2.מעבר לחיסול בכירים בתנזים כגון: מרואן ברגותי, חוסיין א´ שייח´, ודומיהם. 3.החרמת רכוש ארגוני טרור וחסימת העברות הכספים אליהם. 4.הפסקת שירותי תשתיות ישראליות לרשות הפלשתינית כגו´: חשמל,מים,וכו´. יש ברשותי עוד סעיפים רבים המהווים חלק מתוכנית כוללת למיגור הטרור, אך תוכנית זאת דורשת הפנמת המחיר שמהלך שכזה יגבה כולל אבידות רבות,גינויים בינ"ל, ואפילו הפסקת הסיוע האמריקאי, אך אנו מוכרחים לשלם כל מחיר שיידרש ובלבד שישראל תהיה מקום בטוח עבור העם היהודי!
 

שמאלני

New member
בוא לא נגזים

תשמע מה שכתבת פה מתכון מצוין למלחמה באזור. אתה לא יכול להשוות אותנו לארה"ב אנחנו וארה"ב זה שמים וארץ. אין בכלל מה להשוות בנינו לבית ארה"ב בכל הקטגוריות אני מדבר,אז למה כל פעם שמדברים על הלוחמה בטרור מזכירים אותם. אנחנו בעצם תלוים בהם הם לא תלוים באף אחד להפך הם שולטים במדינות אחרות. אין פתרון צבאי לטרור ואנחנו רואים זאת מיום ליום. מה אנחנו לא עושים לפלסטינים,נכנסים לשטחי a,עוצרים מחבלים,מחסלים מחבלים,מפציצים אותם מהאויר מהים ומהיבשה וכלום לא עוזר. הנה עכשיו אנחנו בשטחי a וזה עוזר. דבר שני מה יעזור שנחסל את ברגותי או את אחמד יאסין יבואו אחרים במקומם יש מלא שרוצים את התפקיד. זה כמו שחטפנו ב-86´ אני חושב את דיראני אחר ממנהיגי החזבללה וזה עזר? ברור שלא הם עד היום מציקים לנו. דבר שלישי אתה יודע מה יקרה אם חס וחלילה נפסיק לספק לפסלטינים חשמל או מים או אוכל ישר ישלחו לכאן כוחות בינלאומים גם עם אנחנו רוצים וגם עם לא אף אחד לא ישאל אותנו. הפלסטינים ישר יופיעו ברשתות הזרות והפעם זה יהיה חמור ביותר,הם יתלוננו שאנחנו לא מספקים להם אוכל ומים ואנחנו מרעיבים אותם אני לא רוצה לחשוב מה יהיה כאן. כעת שרון מתחיל לפעול נגד הרשות וכנראה שזה יזיז את ערפאת והוא יתחיל להבין שאם הוא לא יתחיל לפעול נגד הטרור הוא יאבד את הרשות ואת החלום למדינה פלסטינית.
 

dorrn

New member
די!!!!!!!!!!

כל פעם אותה טענה מפגרת.אולי די כבר עם השטות הזאת של אין פיתרון צבאי לטרור?????? אז איך בשנים שלפני אסון אוסלו לא היה טרור? (חוץ מכמה זריקות אבנים מדי פעם,ודקירות פעם בכמה חודשים שקיבלו כותרות ראשיות,נוסטלגיה..) מה שעושים היום זה לא המדיניות של הימין! כשהמדיניות המוצהרת של הממשלה היא לפגוע רק בפעילי השטח,ולא באלה שמנהלים מגבוה את העניינים (כנופיית אש"ף),איך אפשר להילחם בטרור??? אני מבטיח לך שאם יום אחד מדיניות הימין האמיתית תתממש,כלומר פירוק הרשות הפלסטינית,סילוק כנופיית אש"ף לטוניס,השמדת אירגוני הטרור (כולל הפת"ח,ה"משטרה הפלסטינית",חמאס וכו´),ועדיין יהיה טרור בהיקף דומה להיום,אז אני נותן לך את מילתי: אני בניגוד לך ולשמאל הסהרורי,אהיה הראשון להודות בטעותי ולהכיר בכך ש"אין פיתרון צבאי לטרור".עד אז,תהיה בשקט. סיכמנו?
 
ערפאת תחילה

ערפאת הוא הגורם לטרור, ולכן יש למגר את שלטונו לגרש אותו מארץ ישראל כמו שגרשנו אותו מבירות. הייתי רוצה לחסל אותו, אך זה עלול לגרום הסלמה חריפה מדי, ובנוסף לדעתי לא יתכן שרוצח כה מתועב ימצא את מותו בדרך קלה כל כך. עדיף לנסות להחדיר לגופו בלי שירגיש חידקים כלשהם, שיגרמו לו לגסוס באיטיות ותוך יסורים אכזריים לאורך מספר רב של שנים.
 
אוףףף

אני מסכים איתך , ערפאת הוא הגורם לטרור , אבל עד פה , לענות אותו זה כבר סיפור אחר , אתה יהודי , תעשה שם טוב ליהדות ותהיה יותר טוב ממנו אז אולי תביא אותו למשפט ? מישהו אצלם חייב להפסיק את הפיגועים וערפאת הוא האחראי כי הוא זה שקיבל והוא זה שייתן ואם לא אז הוא זה שישלם אבל בלי עינויים אחי , פושעים בכל רחבי העולם מקבלים זכות לעו"ד ....
 
וואללה, מסכים איתך ב100%

אתה צודק, צריך להעמיד אותו למשפט צדק, כמו שעושים למילוסביץ´. אני חסיד גדול של הדמוקרטיה ושל שלטון החוק. לדוגמא: ראש הממשלה בגין, שאני נושא כאן את שמו, הוא זה שנתן למגורשים את הזכות להגיש בג"ץ.
 

shirdeb

New member
שימות-עראפת

אין בעיה שיקבל את העורך דין ואז נענה אותו עד שימות או שיהיה לו גזר דין מוות כמו שיש במדינות רבות מגיע לו למות וכמה שיותר מוות זה מה שמגיע לרוצח......................
 

shirdeb

New member
אני בעד...../images/Emo104.gif

אנחנו אכן באותה דעה......... אתה צודק ואני בעד!!!!!!
 
בעצם... אולי כדאי לרחם עליו...

אשתו בוגדת בו בפאריס, והוא מזמן כבר לא קיבל משלוח של ילדים כמו שהוא אוהב. בטח מתוסכל מינית בצורה אכזרית. אולי נרחם עליו ונסתפק במוות בתליה בלי עינויים?
 

shirdeb

New member
לביגיניסט

לא נראה לי לא צריך לרחם על רומחים כמו שהם לא מרחמים על אחרים!! ואם צריך מי שיענה אותו אני מתנדבת..........
 

shirdeb

New member
לאביסון

מה קורה? אתה מהנוער? בן כמה אתה ולמה שאני יתן לך את המספר???
 

אביסון

New member
המלצות מהבגיניסט

הבגיניסט יוכל לתת לך פרטים, אני והוא אחוכים.
 

shirdeb

New member
לאביסון!

אני מבינה שאתה לא יכול לענות בעצמך טוב.......... אני אשאל את ביגיניסט-חבל.......
 

אביסון

New member
יכול לענות -אבל בטלפון

כולה מספר פלאפון, מה העניין? נ.ב. - ולא, אני לא מהנוער.
 

שמאלני

New member
dorrn למה טענה מפגרת?

הנה תראה צה"ל שוהה כעת בשטחים והיום בבוקר היה פיגוע בירושלים למזלנו רק 7 הרוגים. אז מה אתה עוד רוצה תגיד לי יש יותר מזה שצה"ל בשטחים. זה מראה לך שאין פועלה צבאית ולא משנה כמה שאנחנו נכנס בהם זה לא יעזור. אנחנו מחסלים אותם מרעיבים אותם נכנסים להם לתוך השטחים והם עדין מצליחים לשלוח מחבלים מתאבדים. אתה לא מבין שפתרון צבאי לא יעזור זה כמו מלחמת שלום הגליל,שרון נכנס 40 ק"מ יותר מהמתוכנן לא אמר לאף אחד שהוא נכנס פשע קשה כשלעצמו המעשה הזה. סבלנו מזה 18 שנה חזבללה ירה קטיושות לעבר ישובי הצפון במשך 18 שנה. אם ברק לא היה יוצא מלבנון עד היום היינו סובלים מהם. מה אתה עוד רוצה לעשות תגיד לי אתה לא קולט תכניס לך לשכל הקטן שלך הצבא לא יוכל להשקיט את הטרור. תראה אנחנו לא פוגעים באף אחד וכבר יש קולות ממדינות רבות נגד ההתקפות שלנו אפילו שלא הרגנו אדם אחד. למה אתה חושב שרבין הלך לכיון השלום,בגלל האנטפאדה נמאס לו ולעם ישראל הוא הציג את הדרך שלו ועובדה שהוא נבחר. אף אחד לא ידע שכעבור כמה שנים התהליך יכשל רק כעבור כמה שנים זה התגלה ככשלון עובדה שבהתחלה העם הלך איתו. בסופו של דבר נצטרך לשבת איתם ולדבר איתם כי אין לנו ברירה הם שכנים שלנו. אי אפשר להגיד הסכם אוסלו מת מתישהו ערפאת יבין שהטרור זה לא הפתרון והוא יחזור למשא ומתן. תדע לך שאם הרוצח הבן זונה שימות החרא הזה לא היה רוצח את ראש הממשלה רבין ז"ל כיום היה שלום על סוריה ואפילו עם הפלסטינים. אבל הזונה הרס הכול אפשר להגיד שהוא הצליח במשימה.
 

dorrn

New member
בגלל..

שמה שאנחנו עושים היום זאת לא הדרך של הימין! שוב פעם אתה אומר,עובדה שאנחנו נמצאים בשטחים ועדיין יש פיגועים,ואתה מסרב להבין שאנחנו נמצאים בשטחים בלי לעשות שום דבר!!! המדיניות המוצהרת של הממשלה היא לא לפגוע באש"ף שמנהל את האינתיפאדה, ולא למוטט חס וחלילה את הרשות,אפילו כשפוגעים באירגוני הטרור הלכאורה יותר קיצוניים כמו החמאס נזהרים לא לפגוע בבכירים מדי,או באנשים שלא עסוקים באותו רגע ממש בהכנת פיגועים,ככה אפשר למנוע טרור??! אני חוזר ואומר,עובדה שלפני אסון אוסלו האינתיפאדה הייתה לא יותר מזריקת אבנים! ברגע שנסלק את הרשות הפלשתינאצית ונטפל בטרור בעצמנו,במקום לסמוך על ערפאת והכנופייה שלו שיעשו את זה בשבילנו,ל א י ה י ה ט ר ו ר !! מתי תבין,יש רק פיתרון צבאי לטרור!!!! אתה רשאי לא להסכים עם הקביעה הזאת,אבל עד שלא ניסינו את זה,לפחות אל תגיד שזה נכשל. עוד כמה הערות: 1.אתה אומר שאף אחד לא ידע שההסכם יכשל,מוזר אבל אני זוכר כמה שכן ידעו.היו אפילו כמה שניסו להסביר שלהביא כנופיית רוצחים מטוניס כדי שתנהל את השטחים,ולתת להם נשק באופן אקטיבי,וגם באופן פסיבי (כשנותנים אישורי מעבר בלי בדיקה ביטחונית ל"בכירי אש"ף",שהם לא יותר מהטרוריסטים שהצליחו לרצוח הכי הרבה אנשים עד שנכנסו לכלא\ברחו לטוניס,לא צריך להתפלא אם הם מבריחים מרגמות במושב האחורי..) זה לא רעיון כל כך טוב. ולמרות זאת אתה אומר ש"אף אחד לא ידע". לא רק שאתה מסרב להודות בטעות,אתה גם מנסה לשכנע את עצמך שכל השאר טעו.טכניקה מעניינת. 2.שוב השקר על לבנון.אני מניח שכל מיני דברים קטנים כמו עדות של הרמטכ"ל דאז שהממשלה ידעה בדיוק את היעדים הצבאיים של המלחמה לא כל כך מעניינים אותך. 3.בקשר להתנגדות של מדינות העולם למהלכים צבאיים נגד הרשות: א.אני חושב שבזמן האחרון יש סחף בדעת הקהל העולמית (במיוחד בארה"ב) נגד ערפאת,ומתחילים להבין מי זה באמת האיש הזה.אם התהליך הזה ימשך,הבעיה הזו עשויה להיות קלה יותר. ב.כדי למוטט את הרשות לא חייבים להתחיל להוביל שיירות טנקים אל תוך הערים הפלסטיניות (לפחות בשלב הראשון),יש דרכים מחוכמות יותר. 4.אני מצטער לאכזב אותך,אבל ההצהרה של הרוצח ערפאת שהסכם השלום הוא כמו ההסכם שחתם בשעתו מוחמד עם השבט השכן (במטרה להתחזק עד שיוכל להשמידם) הייתה לפני רצח רבין ז"ל,לא אחרי.גם "ספרי הלימוד" של הרשות הוכנו לפני הרצח.גם הברחות הנשק,הגדלת ה"משטרה" למימדי צבא,תיכנון של עימות צבאי עם ישראל,הכל היה לפני הרצח. אבל אם זה עוזר לך להאמין שהכל בגלל רצח רבין,ולא בגלל שהסכם אוסלו היה רעיון מטורף,האסון הכי נוראי שאי פעם קרה למדינה,מי אני שאפריע לך.
 

שמאלני

New member
אתה מציע דברים קיצונים שתוביל...

שתוביל למלחמה אזורית. אל תשכח שאנחנו לא כמו ארה"ב באיזה יבשת אי שם מאחורי אוקיאנוס. לצערנו המדינות השכונות שלנו הם מדינות ערב אל תכנס לאופריה אל תשכח את זה. למרות שירדן ומצרים בהסכם שלום איתנו אם חס וחלילה אנחנו נפיל את הרשות הם לא יחשבו פעמים ויפתחו עלינו במלחמה. כי אז מה יקרה הפלסטינים יצאו לרשתות הזרות יראו לעולם כמה שהם מסכנים ושאין להם רשות ושישראל נוקטת בהם פעולות כמו שהנאצים פעלו נגדנו לא יעבור יממה כבר תראה כוחות בינלאומים. יש מדינות שכבר מזמן רוצות להפציץ אותנו אבל אין להם סיבה בכך שנהרוס את הרשות תהיה להם סיבה מספיק מוצדקת. תבין אנחנו לא יכולים לפעול חופשי אנחנו כבולים,העולם כובל אותנו מכדי לפעול עצמאי. תראה את ארה"ב היא לא שואלת אף אחד ישר פתחה במלחמה זהו משטר הטליבאן נפל. אנחנו תלוים בארה"ב למזלינו ארה"ב מתחילה להבין עם מי יש לנו עסק. אנחנו צריכים אור ירוק מוושינגטון כדי לפעול נגד הרשות ולהפיל אותה,שנקבל את האור הירוק הכול פתוח לפנינו אנחנו לא נצטרך לשאול אף אחד. איך אתה חושב שצה"ל מפגיז בחופשיות כזאת את עזה ג´נין ועוד שטחים. בזכות האור הירוק שקיבל ראש הממשלה בביקורו בוושינגטון. הכול בידי ג´ורג בוש הוא יתן לנו אור ירוק אנחנו מפילים את הרשות הוא יגיד לנו לחכות אנחנו נחכה. ואז באמת לא יהיה אכפת לי שיפילו את הרשות.
 
למעלה