מרגיש אבוד...
אני בן 24 גר לבד(משכיר דירה) בעל רכב ותקוע עם מינוס בבנק, לאחרונה פיטרו אותי מעבודתי שממילא לא כזה אהבתי, ובעבודה שכן אהבתי לא הייתה כמעט משכורת אז עזבתי אותה גם, אני לא מצליח לצבור וותק בשום מקום ולא מצליח להבין במה באמת כדאי לי לעסוק, פשוט לא מוצא את העבודה המתאימה לי, מצד אחד אני חייב כסף ומצד שני אני רוצה גם להנות ולנצל את החיים אולי ללמוד משהו אבל בגלל ההוצאות שלי אני מבולבל לגמרי
מה כדאי לי לעשות
אני בן 24 גר לבד(משכיר דירה) בעל רכב ותקוע עם מינוס בבנק, לאחרונה פיטרו אותי מעבודתי שממילא לא כזה אהבתי, ובעבודה שכן אהבתי לא הייתה כמעט משכורת אז עזבתי אותה גם, אני לא מצליח לצבור וותק בשום מקום ולא מצליח להבין במה באמת כדאי לי לעסוק, פשוט לא מוצא את העבודה המתאימה לי, מצד אחד אני חייב כסף ומצד שני אני רוצה גם להנות ולנצל את החיים אולי ללמוד משהו אבל בגלל ההוצאות שלי אני מבולבל לגמרי
מה כדאי לי לעשות