מרגיש אבוד...

dimon69

New member
מרגיש אבוד...

אני בן 24 גר לבד(משכיר דירה) בעל רכב ותקוע עם מינוס בבנק, לאחרונה פיטרו אותי מעבודתי שממילא לא כזה אהבתי, ובעבודה שכן אהבתי לא הייתה כמעט משכורת אז עזבתי אותה גם, אני לא מצליח לצבור וותק בשום מקום ולא מצליח להבין במה באמת כדאי לי לעסוק, פשוט לא מוצא את העבודה המתאימה לי, מצד אחד אני חייב כסף ומצד שני אני רוצה גם להנות ולנצל את החיים אולי ללמוד משהו אבל בגלל ההוצאות שלי אני מבולבל לגמרי
מה כדאי לי לעשות
 
כשלב ראשון,

הייתי מציעה לך לפנות למרכז הצעירים שבאיזור מגוריך. יש להם שירותי יעוץ שונים ועזרה בתעסוקה,
לעתים יש סדנאות, הרצאות ועזרה בהתנהלות כספית, ואם לא אז יוכלו להפנות אותך.

בנוסף, אתה מוזמן לכתוב קצת רקע, במה יש לך ניסיון ומה היית רוצה לעשות.
 
הכשרה מקצועית

רבים מהציעים בגיל שלך מרגישים אבודים ומתלבטים רבות לאיזה כיוון לפנות. אני חושב שהכשרה מקצועית יכולה למקד אותך.
יש המון קורסים מקצועיים שבסופם אתה יכול להשתלב בעולם העבודה כגון: קורס תכנות, קורס ניהול רשתות, קורס יזמות עסקית ועוד.
אני חושב שלימודים יעזרו לך לקבל כיוון ומקצוע שבו תוכל להתפתח הלאה.
 
למעלה