מרגישה בודדה ...

anuta cal

New member
מרגישה בודדה ...

אני כבר כמה שנים אוכלת ומקיא ושוב פעם וזה לא נגמר.... כל הזמן אותו מעגל סגור !!! וזה סוד... ואסור שאף אחד יגלה... בפני אחרים אני חזקה רזה ויפה.... אבל בפנים אני מכוערת... לא מפסיקה עם זה, אפילו שאני רוצה או מנסה הדבר היחיד שעובר לי בראש - "אני לא יכולה" ואז שוב פעם רצה לשירותים אחרי כל ארוחה... והכי עצוב אני לא מרזה יותר... הרי מלחתחילה זה היה כדי לרזות ... אז למה אני ממשיכה??? מרחיקה את כולם ממני מראה שאני משהו אחר ממה שאני באמת... חזקה -"עלק" איפה בדיוק בין ארוחה לארוחה... בשירותים?! מרגישה שלא מבינים אותי... לבד ועצוב לי
 
קודם כל ט' מעליי

שנית, זה קשה לצאת מהמצב שאת נמצאת בו לגמרי לבדך. למה את לא מספרת לאדם קרוב אלייך על מה שעובר עלייך? אין אף אחד שיכול לספק לך אוזן קשבת. מלבד זאת, אני חושבת שהכי בטוח זה למצוא טיפול מקצועי, כי נקרא מההודעה שלך, שאת כן רוצה ומנסה להפסיק להקיא.
 
טריגר מעלי ../images/Emo18.gif

אני מבינה ממה שכתבת שאף אחד לא יודע על מצבך. למה שלא תשתפי את המשפחה הקרובה שלך במצב ותפני לעזרה מקצועית?
 
ברוכה הבאה../images/Emo20.gif

את אומרת שבפנים את מכוערת. ואני לא חושבת שזה נכון. אני לא חושבת שמי שמקיאה זה אומר שבפנים היא מכוערת. אני כן חושבת שזה אומר שהיא במצוקה, שכואב לה וקשה לה. ושהיא צריכה עזרה... למה אסור שאף אחד יגלה את הסוד הנורא שלך? מה ייקרה אם יגלו? נשמח להכיר אותך יותר.
 
למעלה