מראות של זהב
E elo fan New member 25/4/04 #2 .........Talk to me......Disco boy אחחחח ....אחלה מוצג שמזכיר נשכחות בימים שאני וג'וני התנעננו לצלילי האחים בי ג'יס הזווית נהדרת AR
.........Talk to me......Disco boy אחחחח ....אחלה מוצג שמזכיר נשכחות בימים שאני וג'וני התנעננו לצלילי האחים בי ג'יס הזווית נהדרת AR
G geostant New member 25/4/04 #3 קניתי אותו בצרפת לפני שנתיים בדיוק בדצמבר 2002 בכריסטמס, את הגוונים עושה המנורה המרגיזה שבחדר אני צריך להחליף אותה למשהו בהיר יותר.
קניתי אותו בצרפת לפני שנתיים בדיוק בדצמבר 2002 בכריסטמס, את הגוונים עושה המנורה המרגיזה שבחדר אני צריך להחליף אותה למשהו בהיר יותר.